شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محکومیت بمباران بیمارستان غزه

حوزه/ حجت‌الاسلام کاظم لو تصریح کرد: در هیچ نقطه از جهان هیچ ارتشی به بیمارستان ها و مراکز درمانی حمله نمی‌کنند و این عمل وحشیانه نقض آشکار حقوق بشر است و البته از این انسانهای سفاک که دست‌هایشان تا مرفق در خون بیگناهان عالم است بیش از این انتظار نمی رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت‌الاسلام کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در تجمع اساتید و طلاب مؤسسه آموزش عالی کوثر در محکومیت بمباران بیمارستان غزه، گفت: صهیونیست ها باید به فرموده مقام معظم رهبری از روزی که ملت های مسلمان تحملشان به سر برسد، بترسند.

وی افزود: چشم و گوش هایی که همیشه به هر بهانه ای برای درک مظلومیت فلسطین و غزه بسته بود آگاه باشند که اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است .

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: در هیچ نقطه از جهان هیچ ارتشی به بیمارستان ها و مراکز درمانی حمله نمی‌کنند و این عمل وحشیانه نقض آشکار حقوق بشر است و البته از این انسانهای سفاک که دست‌هایشان تا مرفق در خون بیگناهان عالم است بیش از این انتظار نمی رفت.

حجت‌الاسلام کاظم لو ادامه داد: این روزها نوعی امتحان است، اگر همراه و هم صدا با مظلوم باشیم خوشا بحالمان و اگر بی تفاوت و یا ساکت بودیم ظلم کرده ایم، زیرا امروزه جدال میان حق و باطل است و بی طرف در این معرکه وجود ندارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: وظیفه امروز ما هم صدایی با مظلوم و تبیین و تبلیغ وعده الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha