یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / اساتید وطلاب مدارس علمیه استان قزوین در پی اقدام جنایت وحشیانه اسراییل غاصب به بیمارستانی در شهر غزه با حضور نماینده ولی فقیه در استان در محوطه مدرسه شیخ الاسلام قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در تجمع طلاب در مدرسه شیخ الاسلام با اشاره به جنایات هولناک اسرائیل نسبت به مردم غزه گفت: اسرائیل با جنایت هولناک دیشب خود نسبت به مردم مظلوم غزه چهره تمام جنایتکاران طول تاریخ را سفید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به همراه تمامی نهادهای علمی، فرهنگی و دانشی در معیت مراجع عظام و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی نسبت به مردم مظلوم غزه حرکت خودجوش را در حوزه های علمیه همچنان ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی تصریح کرد: ما با این حرکت خودجوش اول آن جنایت هولناک را محکوم کرده و در ادامه از تمامی جوامع بین المللی و دست اندرکاران و نهادهای پاسخگو خواهان پاسخگویی جدی وتمام کننده به این جنایت وحشیانه هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به محکوم کردن این جنایت از سوی کشور روسیه عنوان کرد: در حالی که روسیه پیشنهاد توقف آتش بس را در سازمان ملل مطرح می کند سه کشور استکباری آمریکا، انگلیس و فرانسه این پیشنهاد را وتو کرده وهمزمان این جنایت هولناک و وحشیانه توسط رژیم جعلی وغاصب اسراییل مرتکب می شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروزه ما در جای جای جهان شور اجتماعات معنادار گروههای مختلف علمی، فرهنگی، دانشی و حوزوی علیه این جنایت راشاهد هستیم از این رو همه ما این جنایات را محکوم می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha