دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار زارع کمالی

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیامی نوشت: ما برای رویارویی با اسرائیل و حضور در این کارزار حق و باطل، دوشادوش همه جبهه یکپارچه جهان اسلام لحظه شماری می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی جنایت هولناک روز گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه پیامی به این شرح صادر کرد:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

«وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ» سوره قصص آیه ﴿۵﴾

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به عنوان یکی از بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و قتل عام بیش از هزار کودک و زن مجروح و بی دفاع است که نشان از جنون و استیصال این رژیم کودک کش دارد و بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد و به محو این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام سرعت بخشید.

ان شاءالله طبق وعده حق ولی امر مسلمین جهان، شاهد نابودی کامل این غاصبان وحشی قدس شریف به دست رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.

ما برای رویارویی با اسرائیل و حضور در این کارزار حق و باطل، دوشادوش همه جبهه یکپارچه جهان اسلام لحظه شماری می کنیم و نماز را به امامت فرمانده معظم کل قوا در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

سپاه الغدیر استان یزد بار دیگر شهادت مظلومانه زنان، مردان و کودکان بی دفاع غزه، توسط رژیم جعلی، موقت و وحشی خویِ صهیونیستی را محکوم می کند و به تمام آزادگان جهان تسلیت می گوید و به تمام حکومت های آزادی خواه جهان، این جمله امام خامنه ای مد ظله العالی را یادآوری می نماید که: «محو اسرائیل اتفاق خواهد افتاد»

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha