دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در بیانیه ای مشترک، حمله به مردم بی‌دفاع غزه و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در محکومیت حمله به مردم بی‌دفاع غزه و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جهان، باردیگر دَدمنشی صهیونیست سفاک را نظاره کرد و قلب آزادگان عالم و وجدان‌های بیدار از شدت ظلمِ استکبار خونخوار به درد آمد و و ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنیِ اطفال، کودکان و زنان بی سرپناه به فغان تبدیل شده است.

جنایت اخیر صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستانِ مملو از مجروحانِ جنایت‌های اسرائیل هیچ توجیهی ندارد و وجدان‌های بیدار با همه توان در مقابل این سبُع منشی خواهند ایستاد.

موج ظلم‌ستیزی در سراسر جهان مشهود است و حرکت قدرتمند آزادی خواهی در دفاع از کیان فلسطینیان مظلوم و مردم شجاع و مظلوم غزه انشاءلله به زودی با تحقق وعده الهی وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ به ثمر خواهد رسید.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهراء(س) و ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه مردم مسلمان غزه محضر صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف، با اخطار به مجامع بین‌المللی جهت اقدام فوری در جلوگیری از قتل عام کودکان و زنان و بیماران و بی‌گناهان به غاصبان سرزمین‌های مسلمین و پشتیبانان آنان هشدار می‌دهد که چنانچه دست از ستم و جنایت برندارند به عذاب خداوند گرفتار شده و در آتشفشان خشم امت اسلام و محور مقاومت نابود خواهند شد.

اکنون روز مقاومت در مقابل ظلم و گاهِ جهاد و شهادت است و امت های مسلمان در راه پیروزی اسلام و محو ظلم و ستم از پهنه گیتی و حذف غده سرطانی صهیونیست از هیچ جانفشانی دریغ نخواهند کرد.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور

سیده زهره برقعی مدیرجامعه الزهراء سلام الله علیها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha