سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پرستاران یزدی

حوزه/ کادر درمان بیمارستان دولتی شهید آیت الله صدوقی(ره) یزد از جمله پزشکان، پرستاران، دانشجویان پزشکی و اعضای بسیج جامعه پزشکی با محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط اسرائیل از مجامع بین المللی خواستند تا از این اقدامات غیر انسانی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ساعاتی پیش کادر درمان بیمارستان دولتی شهید آیت الله صدوقی(ره) یزد با برگزاری تجمعی حمله بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه را محکوم کردند.

در پایان این تجمع، بیانیه مشترک دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(ره) و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با حضور نمایندگان پزشکان، پرستاران، دانشجویان و بسیجیان به شرح زیر قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه پزشکی استان یزد، با محکوم کردن حملات وحشیانه و نسل کشی آشکار غیر نظامیان در حملات هوایی و موشکی به نوار غزه و کشته و مصدوم شدن هزاران نفر غیر نظامی و به خصوص زنان و کودکان و از بین بردن زیرساخت‌های این کشور، بمباران بیمارستان معمدانی غزه را شدیدا محکوم می نماید و از مجامع بین المللی تقاضا دارد از این اقدامات غیر انسانی که برای جبران کردنِ «شکست غیرقابل ترمیم» است جلوگیری کنند.

ما پزشکان از سازمان‌های بین‌المللی درخواست داریم به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و همچنین از حملات غیرقانونی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها جلوگیری کنند و امنیت خدمات رسانی به مردم رنج کشیده فلسطین را توسط پزشکان و کارکنان بهداشتی درمانی فراهم آورند.

ما پرستاران از مجامع بین‌المللی، WHO، صلیب سرخ جهانی و شورای بین‌الملل پرستاران خواستار رسیدگی عاجل برای حفظ سلامت و امنیت پرستاران و کارکنان بهداشتی و درمانی هستیم.

ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(ره) یزد؛ حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و جنایت علیه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه را تمام قد محکوم می‌نماییم.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد بار دیگر با اعلام آمادگی کامل تیم‌های بهداشتی و درمانی بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و ‏دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید ورزیده و با تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله ‏العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و بصیر دارالعباده به خصوص اعضای پرتلاش جامعه ‏پزشکی استان، برای حمایت سراسری از مردم مظلوم غزه دعوت به عمل می‌آورد.

«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha