دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با آیت الله دستغیب و زیارت حرم حضرت علی بن حمزه(ع)

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه گفت: اینک بر حسب تکلیف شرعی و به اقتضای روحیه انقلابی، بایستی به هر نحو ممکن از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به ویژه مردم دلاور غزه حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب امروز در ابتدای درس خارج که در مدرسه علمیه رضویه برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، اظهار کرد: به فضل الهی در پانزدهم مهرماه امسال(۱۴۰۲) که در حقیقت یوم الله دیگری بود، از سوی محور مقاومت به ویژه حماس در پاسخ به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین و نمازگزاران مسجد الاقصی حرکتی انجام شد که غیر قابل ترمیم بوده و طلیعه پیروزی نهایی مردم فلسطین می‌باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از عملیات جبهه مقاومت در ۱۵ مهرماه جهانیان شاهد بمباران شدید صهیونیست‌های جنایتکار به غزه و قتل عام مردم مقاوم و قهرمان فلسطین از جمله کودکان، زنان و بیماران خصوصاً در بیمارستان المعمدانی می‌باشند که البته نظائر آن همچون نسل کشی اردوگاه‌های صبرا و شتیلا را همین رژیم ضد بشری صهیونیستی در طول ۷۵ سال گذشته انجام داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینک بر حسب تکلیف شرعی و به اقتضای روحیه انقلابی، بایستی به هر نحو ممکن از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به ویژه مردم دلاور غزه حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از خداوند منان فتح و پیروزی نهایی ایشان را مسئلت کنیم، به زودی وعده الهی خواهد رسید و ان شاءالله شاهد اجتماع عظیم مسلمین در مسجد الاقصی و اقامه نماز به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha