دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس کل دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری فارس ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: این اقدام مصداق بارز نسل‌کشی، پاک‌سازی قومی و نژادی و جنایت جنگی است که باید برای آن اقدام قاطع انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه، اظهار کرد: اقدام اشغالگران قدس مصداق کامل جنایت جنگی است و این اقدام شب گذشته با بمباران بیمارستان المعمدانی، چراغ سبز شورای امنیت به ویژه با رأی مثبت آمریکا، فرانسه و انگلیس بود که با وتو کردن آتش‌بس حمایت خود را از کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام داشتند.

وی افزود: اسرائیل با این هشدار، وحشی‌گری و شهادت مظلومانه زنان و کودکان به دنبال بازدارندگی است تا دیگر شاهد اقداماتی همچون طوفان‌الاقصی نباشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: اسرائیل با هر بمباران مطمئن باشد که یک قدم به نابودی نزدیک می‌شود، این و وعده الهی است و به‌طور قطع آن‌ها نمی‌توانند مانع وعده الهی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه جامعه حقوقدانان در این موضوع باید یکپارچه و متحد باشند، تصریح کرد: حقوق‌دانان در دادگستری استان فارس در کنار یکدیگر جمع شدند و تشکیل جلسه دادند و تأکید کردند هرکسی هر اقدامی می‌تواند باید انجام دهد، چراکه این اقدام مصداق بارز نسل‌کشی، پاک‌سازی قومی و نژادی و جنایت جنگی است که باید برای آن اقدام قاطع انجام شود.

وی اضافه کرد: همه کشورهای مسلمان باید جلوی این اقدام و وحشی‌گری رژیم صهیونیست را بگیرند و همه ما وظیفه داریم در بعد حقوقی و امکانات مادی به مردم فلسطین کمک کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha