شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی ضد صهیونیستی

حوزه/اقشار مختلف مردم قم با سردادن شعارهایی، حمله به بیمارستان در غزه را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با جنایتکاران رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مردم شهر مقدس قم، عصر امروز همراه با علما، اساتید، طلاب و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در تجمع عصر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و خیابان های منتهی به حرم مطهر با در دست داشتن دست نوشته هایی به نقش آمریکا در کشتار مردم مظلوم غزه اشاره کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و همچنین با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر الله اکبر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها نشان دادند.

برخی از مردم تصاویری از رهبر انقلاب، سردار سلیمانی و همچنین تصاویری از شهدای اخیر غزه را با خود همراه داشتند.

علیرغم اینکه تجمع در حرم مطهر از ساعت ۱۵ آغاز شده، ولی با گذشت یک ساعت از آغاز تجمع جمعیت همچنان از خیابان های اطراف در حال ورود به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) هستند.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم سخنرانی کردند.

کودکان و مادرانشان با سربندهای یا فاطمه(س)، یازینب(س)، یارقیه(س)، یاعلی اصغر(ع)، یا حسین(ع)، یا صاحب الزمان(عج) و با دردست داشتن تصاویری از امام و رهبری و شهدای کودک غزه در این راهپیمایی عظیم مردمی حضور پیدا کردند.

کودکانی که به همراه خانواده های خود در تجمع امروز شرکت کرده بودند، به صورت هماهنگ شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواستار محاکمه رژیم پلید کودکش بودند.

خاطرنشان می شود: همچنین از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ شورایعالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها؛ مراسم گرامیداشت شهدای جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به امشب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همراه با قرائت دعای جوشن صغیر و استغاثه به درگاه الهی با حضور پرشور مردم شریف قم برگزار می شود.

گزارش از اکبر پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha