دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی ضد صهیونیستی

حوزه/ مردم شریف قم در راهپیمایی باشکوه ضدصهیونیستی خود در قطعنامه ای، آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در ادامه راهپیمایی عظیم مردمی قم که با حضور علما، اساتید، طلاب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم اقشار جامعه برپا شد، قطعنامه ای را همراه با تکبیر قرائت کردند.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ

سوره بقره/ ۱۹۱

عمق پستی و رذالت حمله به بیمارستان المعمدانی نوار غزه توسط قاتلان و جانیان رژیم کودک‌کش و پلید صهیونیستی چنان تکان دهنده و غیر قابل تصور بود که جهان را در بهت و حیرت فرو برد و قلب‌های تمامی انسان‌ها را در سراسر جهان داغدار و بروز این میزان خباثت و پلیدی توسط بد سرشت‌ترین موجود عالم که در کالبد انسان حلول کرده و ذره‌ای خوی انسانی در سرشت آلوده آن‌ها دیده نمی‌شود باعث خشم و نفرت ملت‌ها شد.

بی‌شک ادامه حیات و استمرار اعمال وحشیانه عاملان و بانیان این اقدام شرم‌آور و ضد بشری غیر قابل تحمل بوده و باید تمامی انسان‌ها در یک خیزش جهانی برای حذف این غده سرطانی اقدام و هرچه سریعتر این جرثومه نکبت را از دامان بشریت پاک نمایند

ما ملت بپاخاسته ایران اسلامی که داغدار، عزادار و خونخواه برادران و خواهران و کودکان مظلوم فلسطینی هستیم و زخم این اقدام زشت و پلید وجودمان را لبریز خشم و کینه ساخته با دل‌های خونین و بغضی آکنده از خشم و انتقام اعلام می‌داریم.

ما آمریکای جنایتکار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی دانسته و از ملت‌های آزادیخواه می‌خواهیم با مطالبه جدی از دولت‌های خود سفرای امریکا در کشور متبوع، احضار و اعتراض خود را به مشارکت دولت امریکا در این کشتار وحشیانه زنان و کودکان اعلام نمایند.

با قید فوریت محاصره غزه برداشته و از سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی می‌خواهیم هرچه سریعتر به فریاد مجروحان و زخمیان حمله ددمنشانه رسیده و با ارسال دارو و مواد غذایی و حیاتی مانع از عمیق‌تر شدن فاجعه گردند.

مجامع بین‌المللی و حقوق بشری باید هر چه سریعتر نخست وزیر پلید و بد سیرت رژیم جلاد صهیونیستی و وزیر جنگ ترسو و خبیث این رژیم را در دادگاه‌های بین المللی بعنوان جنایتکار جنگی محاکمه و مجازات نمایند.

امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی حاکمان کشورهای اسلامی نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده‌ و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، توفنده و کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.
تمامی ملت‌های جهان کالاهای این رژیم کودک‌کش و حامی آن شیطان بزرگ را تحریم و از حضور و شرکت در فعالیت‌های علمی و ورزشی اجتناب نمایند.

تمامی پروازهای رژیم صهیونیستی و ورود کشتی‌ها و زیردریایی‌های اسرائیلی به آب‌های سرزمینی کشورهای اسلامی و ویزای شهرک‌نشینان این رژیم لغو و ورود گردشگران آمریکایی ممنوع گردد.

مردم ظلم‌ستیز و مؤمن ایران اسلامی، همدل و همنوا با سایر مسلمانان، آزادگان، آزادیخواهان و حق طلبان جهان، با راز و نیاز و توسل به درگاه ربوبی، دست به دعا برداشته و نابودی رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیون و آزادی فوری قدس شریف را مسألت کرده و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهیم زد.

در پایان ما مردم ایران اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات دولت مردمی و انقلابی و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، خواستار تداوم هرگونه حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم و آمادگی خود را جهت حضور در جهاد مقدس و مبارزه با اشغال‌گران صهیونیستی اعلام می‌داریم و خواهان فراهم آمدن تمهیدات و زمینه‌های این اعزام تاریخی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha