شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غزه

حوزه/ مجامع استانی نمایندگان طلاب و فضلا در پی جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، در بیانیه های جداگانه، این اقدام وحشیانه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجامع استانی نمایندگان طلاب و فضلا در پی جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، در بیانیه های جداگانه، این اقدام وحشیانه را محکوم کردند که متن بیانیه ها بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

انا لله و انا الیه راجعون

سگ هار استکبار فرعونی جهانی، زنجیر پاره کرده و با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در غزه مظلوم و قهرمان ، بیش از ۸۰۰ انسان بی پناه که جز خدا یاری نداشتند را یک جا و به صورت جمعی شهید کرده است...

ما این غم را به کجا شکوه کنیم جز به امام زمانمان ارواحنا فداه

ما چه کنیم جز اینکه دست به ماشه و دست به شمشیر، خواهان اذن میدان از طرف نائبش باشیم...

اُف بر این دنیا، که انسان نماهای کروات زده و ادکلن زده که فریاد حقوق بشرِ پر از فریبشان ، گوش فلک را کر کرده، الان در این نسل کشی که روی هر چه هولوکاست را سفید کرده، خفه خون گرفته اند ...

یا للعجب از عمامه به سرهایی که هنوز احساس وظیفه برای ابراز محکومیت نکرده اند!!!

ما را چه شده که زنده ایم و هنوز نفس میکشیم و به زندگی عادی خود مشغولیم

از نائب حضرت قائم، مجدانه خواهانیم حکم جهاد صادر نموده تا مسلمین در ساعت صفر، یک بار برای همیشه زمین را از لوث وجود این قابیلیان و فرعونیان پاک نمایند...

ما اسرائیل را در پیشگاه قدوم مبارک امام عصر قربانی و نابود خواهیم کرد

و لا حول و لا قوة الا بالله و علیه التکلان
الیه نشکو و هو المستعان

مجمع طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان - ۱ ربیع الثانی ۱۴۴۵



--------------------------------------------------

《أَیْنَ قَاصِمُ شَوْکَةِ الْمُعْتَدِینَ...》

فلسطین نسل کشی فاجعه انسانی بمباران بیمارستان المعمدانی هزار کشته

انا لله و انا الیه راجعون....

کشتار وحشیانه کودکان ، زنان و غیر نظامیان را در سایه سکوت امت اسلامی و همزمان با بازی فوتبال ایران و قطر تسلیت میگوئیم، ان شاء الله ریشه تمام ظلم ها به دست مبارک حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه) با ظهور وعده داده شده ی الهی خشکانده شود.

فأَظْهِرِ اللّٰهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمَّیٰ بِاسْمِ رَسُولِکَ، حَتَّیٰ لَایَظْفَرَ بِشَیْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَیُحِقَّ الْحَقَّ وَیُحَقِّقَهُ
وَاجْعَلْهُ اللّٰهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ، وَناصِراً لِمَنْ لَایَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ

خدایا ولی‌ات و فرزند دختر پیامبرت که به نام رسولت نامیده شده، برای ما آشکار کن، تا به چیزی از باطل دست نیابد، مگر آن را از هم بپاشد و حق را پابرجا و ثابت نماید.
خدایا او را پناهگاهی برای بندگان ستم‌دیده‌ات قرار ده، و یاور برای کسی که یاری برای خود جز تو نمی‌یابد.

اللهم عجل لولیک الفرج

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای گیلان

--------------------------------------------------

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/۶۰)
این روزها سرزمین فلسطین شاهد هدف قرار گرفتن غیرنظامیان و حمله مستقیم به اهداف غیرنظامی و من جمله حمله وحشیانه به بیمارستان المعدانی بوده است‌.
حملات هوایی بی وقفه رژیم اسرائیل منجر به تخریب منازل و ساختمان‌های عمومی و... در غزه گردیده و تلفات بی شمار غیر نظامیان را در پی داشته است تا جائیکه وزارت بهداشت فلسطین از کشته شدن بیش از هزار غیرنظامی و زخمی و مجروح شدن چند هزار نفر دیگر خبر می دهد.
لازم به یادآوری است که منطقه غزه با بالاترین تراکم جمعیتی در دنیا، محل سکونت چند میلیون فلسطینی، اعم از افراد غیر نظامی، زنان و کودکان بی دفاعی است که آمارها نشان می دهد عمده تلفات تهاجمات اخیر مربوط به این قشر یعنی زنان و کودکان بوده است.
این در حالی است که محاصره فلسطینیان با هدف محروم سازی غیر نظامیان از دسترسی به نیازهای اولیه بشری به حادترین مراحل خود رسیده، چنانکه رئیس کمیته صلیب سرخ جهانی در بیانیه خود این مخاصمه را یک فاجعه جهانی قلمداد نموده است.
بدون تردید می‌توان اذعان داشت که مصادیق یاد شده از جمله نقض فاحش حقوق بین الملل بشر دوستانه بوده و موجبات مسئولیت بین المللی امران و عاملان آن را فراهم می آورد.
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای دیار سربداران، ضمن حمایت همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات و حملات این غده سرطانی، حکومت جعلی صهیونیزم؛ از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه مزوّرانه «ظلم – مظلوم نمایی» این رژیم سفاک، در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه بعمل آورند.


مجمع نمایندگان طلاب وفضلای دیار سربداران مورخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱

--------------------------------------------------

بسم الله الجبارین

حمله وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیسم اسرائیل غاصب وشهادت عده‌ی زیادی از آواره‌های غزه در بمباران بیمارستان توسط صهیونیستهای وحشی؛ بر امام زمان (عج) و نائب برحقش و عموم مسلمانان تسلیت▪️
یا صاحب الزمان ادرکنا

اَللّهُمَّ‌عَجِّل‌لِوَلیِّکَ‌الفَرَجَ‌وَالْعافِیَةوَالنَّصْرَ .


مجمع نمایندگان طلاب وفضلای استان البرز مقیم قم

--------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش در راُس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.
همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه ی رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌داریم.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای کهگیلویه وبویراحمد همدردی خود را با خانواده شهدا و کشته‌شدگان در حملات رژیم درنده‌خوی اسرائیل به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان، اعلام داشته و در کنار قهرمانان جبهه مقاومت در دفاع از مظلومان و خانواده‌های شهدای غزه و همدل و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده، امروز را به عزا می‌نشینیم و متضرعانه از خداوند سبحان فرج منتقم خون شهدا، آقا امام زمان (عج) را مسئلت داریم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد

--------------------------------------------------

مجمع طلاب وفضلای استان همدان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
«اگر از تو درباره غزه پرسیدند ، بگودر آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل میکند و شهیدی از او عکس می گیرد و شهیدی او را بدرقه می کند و شهید بر او نماز می خواند». محمود درویش


خطاب به یکایک آزادگان جهان
با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی ، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و کادردرمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.
رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر(بیش از۴۰ مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.
جامعه طلاب استان این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی ست.
همچنین جامعه طلاب مطالبه پایان تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانی و دفاع از مظلومان عالم را دعوت می نماید.

مجمع طلاب وفضلای استان همدان

--------------------------------------------------


بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَٰئِکَ مَا عَلَیْهِمْ مِنْ سَبِیلٍ

رهبر معظم انقلاب:«چنانچه جنایت صهیونیست‌ها ادامه پیدا کند، مسلمانها بی‌تاب میشوند نیروهای مقاومت بی‌تاب میشوند، کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد.»

حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه قهرمان و دلاور، وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و توحش و درماندگی گرگ‌های صهیونیست در برابر دفاع مقدس و مشروع فلسطین را به نمایش گذاشت.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان ضمن محکومیت این عمل ننگین، از امت اسلامی و حاکمان آنان میخواهد که برای تنبیه و انتقام مشروع از این رژیم سفاک وخون آشام متحد گشته و باصلابت و قدرت در مقابل تجاوزگری آن ایستادگی نمایند و به هر شکل ممکن به یاری و نصرت برادران و خواهران و کودکان مظلوم در غزه و فلسطین بشتابند.
و من النصر الا من عند الله

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان

--------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جنایت هولناک و ضد انسانی رژیم کودک کش صهیونیسم به دستور آمریکا در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در غزه که قلب هر مومن و انسان‌ آزاده را داغدار نمود
با عرض تسلیت محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع اعزام و رهبر فرزانه انقلاب و حوزه‌های علمیه و جریان مقاومت در اسلام خصوصاً ملت قهرمان و مظلوم غزه و جهاد اسلامی حماس و دیگر گروه‌های مقاومت

وحدت و اتحاد جهان اسلام در تداوم مسیر جهاد و انتقام سخت از صهیونیسم بین المللی به سرکردگی رژیم شیطانی آمریکا و اسرائیل ضروری دانسته و از مجاهدین مقاومت خواستارِ جواب سخت و فراموش نشدنی به صهیونیسم هستیم .
انا من المجرمین منتقمون

مجمع نمایندگان طلاب استان قزوین

--------------------------------------------------

بسم الله قاصم الجبارین

{لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ...} مائده ۸۲

جنایت جنگی رژیم کودک‌کش سفاک صهیونیستی در بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم ستم‌دیده و مظلوم غزه خصوصا شمار بسیاری از کودکان شد چهره شیطانی و شر مطلق بودن صهیونیست‌ها را بیش از پیش بر جهانیان آشکار نمود و از آن‌جایی که این جنایت وحشیانه و عظیم، جز فجیع‌ترین جنایات بشری خصوصا در عصر حاضر است به سرعت خشم مقدس ملت‌های مختلف جهان را برانگیخت و لحظه به لحظه با شعله‌ورتر شدن آتش این خشم، دامن‌ مستکبرین خصوصا صهیونیست‌های جنایتکار را خواهد گرفت.

جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در سایه حمایت دولتمردان روسیاه دولت‌های غربی از جمله آمریکا و انگلیس خبیث رقم خورده است که ماهیت استکباری و ضدبشری آنها را بیش از پیش برای جهانیان نمایان کرده است و امروز هرچند از ترس خشم عمومی آزادگان عالم این جنایت عظیم را به ظاهر محکوم نمایند، نمی‌توانند چهره و دست‌های آلوده به خون مظلومین فلسطین را بزک و از بیداردلان جهان پنهان نمایند. این دولت‌های مستکبر و حامی ظلم باید بدانند در خون‌های پاک بر زمین ریخته فلسطینیان سهیم هستند و در وقت و مکان مناسب، مجازات دنیوی آن را دریافت خواهند نمود.

با ایمان کامل و راسخ به سنت صادق الهی در قرآن، باید گفت طوفان الاقصی فلسطین را وارد مرحله جدیدی کرد و سرنوشت آن با این حرکات مجاهدانه ان‌شاءالله به زودی به پیروزی واقعی نزدیک‌تر خواهد شد.

همچنان که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند که «فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است»، امیدواریم ان شاءالله این حرکت ظهور مولایمان حجت بن الحسن عجل‌الله تعالی فرجه الشریف را نزدیک‌تر نماید تا با عدالت‌گستری خود، مرهمی بر دل‌های زخم خورده تاریخی و امروزمان باشد.
«أَیْنَ قاصِمُ شَوْکَةِ الْمُعْتَدینَ...»


در پایان، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان‌شمالی، همراه با تمام آزادگان عالم و مسلمین جهان، خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیان می‌کند و آمادگی خود را برای دفاع از فلسطین مظلوم و جانفشانی در راه آرمان آزادی قدس شریف و مبارزه با دشمن سفاک صهیونیستی اعلام می‌کند.
{وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ}

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان شمالی

--------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (سوره محمد/آیه ۷)
جنایت هولناک و جانخراش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر عزیزمان و امت اسلام تسلیت عرض می‌کنیم. بار دیگر دست جنایتکار رژیم صهیونیستی به خون هزاران تن از مردم مظلوم و کودکان بی گناه فلسطینی آغشته شد. رژیمی که خود از آزادی بشریت سخن به میان می آورد همان رژیم غاصب و کودک کشی است که بمب هایش را بر سر مردم بی دفاع غزه فرود می آورد.

بای ذنب قتلت؟ به کدامین گناه؟ به راستی گناه کودکان فلسطین وغزه چه بود؟ گناه مادرانی که خود به عینه جان دادن فرزندانشان را در آغوش خود دیدند؟! گناه پدرانی که به یکباره همسر و فرزندانشان را زیر آوار یافتند؟! مردمی که جز حق مسلمشان چیزی نخواستند. مردمی که شاهد لحظات دردناک و زجرآور هموطنان خویش بودند.

رژیم غاصب بداند که با خطا در محاسبات خود گام در راه نابودی خویش نهاده و خود را به فرجام موعودش نزدیکتر کرده است.

دیگر سکوت جایز نیست...لازم است همه وجدان های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.

ما نمایندگان وطلاب و فضلای استان گلستان، برسر جنایتکاران عالم فریادمی زنیم که ما در مکتب امامین انقلاب آموخته ایم که هرگز ذلت نپذیریم و با تبعیت از حاج قاسم عزیزمان، اگر وارد میدان شویم همچون یل کربلا لرزه بر اندام دشمنان می اندازیم و منتظر اشاره ای از سوی رهبرمان هستیم تا با خون و جانمان معامله کنیم.

ما نمایندگان و طلاب و فضلای استان گلستان، این اقدام وحشیانه را محکوم کرده و بشارت می دهیم که با نصرت الهی، به زودی این کره خاکی از وجود این غده سرطانی پاک خواهد شد و اثری از آن باقی نمی ماند
ان شاءالله.



مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان گلستان - ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

--------------------------------------------------

انا لله و انا الیه راجعون


حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین مخصوصاً کودکان و زنان بی پناه شده است را به شدت محکوم کرده و این اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می کنیم. قطعاً این جنایت هولناک بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام خون های پاک ریخته شده گرفته خواهد شد.


کمیسیون تبلیغات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

--------------------------------------------------


بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ
وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه
امروز دستان جنایتکار رژیم سفاک صهیونیست بار دیگر داغی بزرگ برقلب شیعیان و مسلمان وآزادگان جهان وارد کرد.

رهبر معظم انقلاب فرمود:«چنانچه جنایت صهیونیست‌ها ادامه پیدا کند، مسلمانها بی‌تاب میشوند نیروهای مقاومت بی‌تاب میشوند، کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد.»

حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه قهرمان و دلاور، وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و توحش و درماندگی گرگ‌های صهیونیست در برابر دفاع مقدس و مشروع فلسطین را به نمایش گذاشت.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان ضمن محکومیت این عمل ننگین، از امت اسلامی و حاکمان آنان میخواهد که برای تنبیه و انتقام مشروع از این رژیم سفاک وخون آشام متحد گشته و باصلابت و قدرت در مقابل تجاوزگری آن ایستادگی نمایند و به هر شکل ممکن به یاری و نصرت برادران و خواهران و کودکان مظلوم در غزه و فلسطین بشتابند.
و ما النصر الا من عند الله

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان لرستان

--------------------------------------------------

بسم الله قاصم الجبارین مُبیرِ الظّالِمینَ»
وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا

خبر هولناک حملۀ دژخیمان صهیونیست به بیمارستان المعمدانی قلب تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را مملو از غم کرد.
ما نمایندگان طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی این مصیبت دهشتناک را محضر حضرت بقیه الله الأعظم«عج الله تعالی فرجه الشریف »، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، مسلمانان و آزادی خواهان جهان تسلیت گفته و همدردی خود را با خانواده شهدا و مجروحان این حملۀ وحشیانه اعلام می داریم.
حمله به بیمارستانی که محل پناه مردم مظلوم اما قهرمان غزه بود نقض آشکار حقوق بشردوستانه از جمله کنوانسیون های چهارگانه ژنو می باشد اما عجب از کشورهای غربی حامی صهیونیسم و مدعی دروغین حقوق بشر که در مقابل این جنایت هولناک سکوت کرده و این جنایت بزرگ جنگی را محکوم نمی کنند هیچ بلکه از هیچ کمکی برای جنایت بشتر دریغ نمی کنند.
رژیم نامشروع آپارتاید اسرائیل بداند دیگر تمام شد آن زمانی که با استفاده از سانسور خبری و اشک تمساح ریختن می توانستند خوی حیوانی سبعانه و ضد بشری خود از دید جهانیان بپوشانند. جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی نقطۀ عطفی است برای اندیشیدن آزادگان جهان و رزمندگان جان بر کف محور مقاومت جهت جراحی این غده سرطانی و عمل کردن به نسخۀ درمان بیماری قرن که مصلح حکیم عصر، حضرت امام خمینی به درستی پیچیده است و فرمود: اسرائیل باید از صحنۀ روزگار محو شود.
در پایان مجمع نمایندگان به نمایندگی از طلاب و فضلای استان شهید پرور و سرفراز استان آذربایجان غربی خطاب به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عرضه می داریم که اماما: چشم و گوش ما به امر شما دوخته شده تا با الهام از مکتب عاشورا این رژیم خونخوار و کودک کش را لگد کوب و منکوب کنیم.

مجمع طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی

--------------------------------------------------

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ﴿سوره مائده ۸۲﴾
مسلما یهودیان و مشرکان را دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.
سالهاست که یهودیان صهیونیست سرزمین مسلمانان فلسطین را غصب کرده و بارها با کشتار دسته جمعی مسلمانان فاجعه آفریده اند .
این روزها گروهی از فلسطینیان با نفوذ به داخل سرزمین های اشغالی و عبور از سد آهنین رژیم غاصب ، اندکی از جنایات رژم جعلی را پاسخ دادند و قلوب مؤمنین را شاد کردند.
رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن روی شکست مفتضحانه خود اقدام به جنایات فجیع تری کرده و با بمباران مناطق مسکونی ومردم بیگناه؛به ویژه بیمارستانی در غزه صدها زن و کودک را به شهادت رسانده است.
حداقل وظیفه ای که همه مسلمانان باید انجام دهند ابراز انزجار از رژیم غاصب است که همه وجدان های بیدار در تمام کشورها ، حتی آمریکا و انگلیس آنرا انجام داده اند و ان شاءالله این روزها با شرکت در راهپیمائی ها وتجمع های سراسری به این وظیفه هم عمل خواهیم کرد.
در شرائطی که حتی در آمریکا ، کانادا ، انگلیس و... حق طلبان از مردم فلسطین حمایت می کنند ، متأسفانه عده ای مغرض و فریب خورده که ادعای عدالت خواهی و دفاع از حقوق انسانها توسط آنان گوش فلک را کرده است ، سر در گریبان و زیر برف کرده و روزه سکوت گرفته اند.
این افراد باید بدانند که دم خروس از زیر لباس آنان پیداست و ملت ایران دگر بار قسم آنان را باور نخواهد کرد.
خداوند همه انسانها را از شر صهیونیست جهانی و حامیان آنها و فریب خوردگان ساده لوح حفظ کند . آمین –
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان جنوبی این حرکت فجیع؛زشت و غم انگیز حمله به بیمارستان رامحکوم می کند وفاجعه بزرگ را محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه و نائب برحقش و ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می نمایدوبرای پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین ازمحضر مؤمنین تقاضای کمک ودعا دارد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان جنوبی

--------------------------------------------------

بسمه تعالی

خیال ابلهانه اسرائیل بزرگ آنان را به هر جنایتی می کشاند امام خمینی (ره)

این روزها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صدها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

جامع روحانیت استان کرمانشاه این اقدامات ضد حقوق بشری که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک انسانی است را محکوم می‌نماییم و اعلام می‌داریم ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین که در روزهای گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمانشاه - ۱۴۰۲/۷/۲۶

--------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

قال تعالی: وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (آیه ۲۲ سوره سجده)

بار دیگر و در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری، دست جنایتکار بنی‌صهیون آغشته به خون هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین شد و در اقدامی مرموزانه، درصدد تغییر در معادلات میدان از طریق توطئه شوم کوچ اجباری ساکنان اصلی فلسطین از باقی‌مانده سرزمین مادری خود، باریکه غزه، هستند.

دشمن صهیونیستی با خطای فاحش در محاسبات خود، گام در ورطه نابودی نهاده و خود را به فرجام موعود خود نزدیکتر از هر زمان دیگری کرده است که این وعده تخلف‌ناپذیر الهی است که: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (آیه ۷ سوره اسراء)

حال که دشمن صهیونیستی با اقدام غافلگیرانه و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» امواج سهمگینی از خسارات و تلفات را تجربه کرده و شکست هیمنه شکست‌ناپذیری این رژیم جعلی و قدرت پوشالی، تلخی بی‌پایانی را در کامش فرو نهاده، تلاش دارد تا با سیاست کشتار گسترده و تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه، مقاومت را به عقب رانده و سرپوشی بر شکست‌های غیرقابل ترمیم خود بگذارد.

در این هنگامه لازم است جهان اسلام و همه وجدان‌های بیدار، از هر مسیری در محکومیت اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک و نیز حمایت از مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس باشد.

جامعه طلاب و فضلای استان مازندران ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت و تبریک پیروزی های طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، اعلام کرده و از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه مزوّرانه «ظلم – مظلومنمایی» این رژیم سفاک، در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳)

بی تردید کسانی که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.


مجمع طلاب و فضلای استان علوی مازندران

--------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» سوره قصص آیه۵
(و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل کرده شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (مُلک و جاه فرعونیان) گردانیم)
«شیخ طوسی» : عده ای از اصحاب ما چنین روایت کرده اند که این آیه در شأن مهدی موعود امام قائم علیه‌السلام نازل گردیده است که خداوند بر او منت نهاده پس از استضعاف، ایشان را امام روی زمین گرداند و وارث چیزهائی بنماید که در دست ستمکاران بوده است.
دیگر بار رژیم سفاک کودک کش اسرائیل این دجال زمانه با ایجاد اتاق جنگ در تل آویو توسط آمریکای جنایتکار و با به کارگیری سلاح‌های غیر متعارف در کشتار جمعی ، مردم مظلوم فلسطین را آماج حملات ددمنشانه خود قرار داد.
طبق فرمایش امام خامنه ای رهبر انقلاب : در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است؛ این را همه‌ی دنیا دارند مشاهده میکنند.

طلاب و فضلای قمی حوزه مقدسه علمیه قم ضمن اعلام انزجار در روز خشم، همراه با سیل خروشان ملت ایران و سایر ملتهای عصبانی جهان حضور فعالانه داشته و با محکومیت این جنایات وحشیانه، به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی، اعلام می نمایند، عمر منحوس اسرائیلِ غاصب به پایان رسیده و برای اتحاد ملتها در ایجاد طوفان و جهادی دیگر در میدان نبرد برای نابودی و محو غده سرطانی آمادگی کامل داریم.

«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه مقدسه علمیه قم

--------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
بار دیگررژیم خون آشام صهیونیستی دست به کشتار زنان و کودکان بی دفاع ومظلوم غزه زد که بادیدن صحنه های دلخراش و تصاویر کودکان به خون غلطیده غزه خون امت اسلام را بجوش آورد.
امتهای اسلامی و حتی غیر اسلامی به یقین رسیدند که اسرائیل باید از بین برود و رژیم غاصب و جعلی صهیونیزم و تروریست اسرائیل این غده سرطانی جایی در سرزمین های اشغالی نخواهد داشت.
امروز نقاب از چهره برداشتند و ماهیت وحشیگری خویش را با بمب باران کردن بیمارستانها ومدارس ومساجد و به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان مظلوم وبی دفاع نمایان نمودند.
مردم دنیا به ویژه مسلمانان اگر سکوت کند و عکس العمل مناسبی نشان ندهندباید منتظر خشم و غضب الهی باشند.
حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که با شرکت درراهپیماییها ومراسم یاد بود شهدای غزه که از طرف مراجع بزرگوار تقلید برگزار می شود مراتب همدردی و حمایت خود را ازمردم مظلوم فلسطین ابراز داریم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان یزد

--------------------------------------------------

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha