شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در بیانیه ای آورده است: صهیونیست‌های کودک‌کُش که در طول تاریخ سیاه خود با حمایت همه جانبه‌ی آمریکای جنایتکار و با اقدامات ددمنشانه‌ همواره مورد ننگ و نفرین جامعه‌ی انسانی بوده‌اند، امروز نیز با راه‌اندازی چنین فجایع وحشتناکی اوج رذالت و پَستی خود را در مقابل دیدگان انسان‌های آزاده به قضاوت گذاشته‌اند. کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

... و باز تکرار فجایع انسانی
... و دوباره قتل عام بشریت
... و دگر بار نسل کشی

و این بار کشتار گسترده‌ی کودکان توسط یک رژیم ظالم و غاصب و کودک‌کُش

پس از بمباران و تخریب ساختمان "بیمارستان المعمدانی" در غزه، دیدن صحنه‌های غمبارِ این جنایت هولناک و تصاویر و فیلم‌هایِ کشتار کودکان، زنان، بیماران، کادر درمانی، امدادگران و غیرنظامیان، قطرات اشک در چشمان هر انسانی فارغ از هر دین و نژاد و رنگ، را جاری می‌سازد و قلب‌ها را به درد می‌آورد.

صهیونیست‌های کودک‌کُش که در طول تاریخ سیاه خود با حمایت همه جانبه‌ی آمریکای جنایتکار و با اقدامات ددمنشانه‌ همواره مورد ننگ و نفرین جامعه‌ی انسانی بوده‌اند، امروز نیز با راه‌اندازی چنین فجایع وحشتناکی، اوج رذالت و پَستی خود را در مقابل دیدگان انسان‌های آزاده به قضاوت گذاشته‌اند.

کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر؟

کجایند مدعیان ریاکار آزادی و دموکراسی؟

چگونه است که سازمان ملل به لفّاظی بسنده کرده و اقدام موثّری انجام نمی‌دهد؟

امروز چهره‌ی خونخوارِ این رژیم نحس و آلوده‌ی صهیونیستی، برهمگان شناخته شده‌تر از هر زمان دیگری است. همان رژیمِ پوشالی که با طوفان نیروهای مقاومت، در عملیات "طوفان‌الاقصی" شاهد شکست‌های مکرّر شد، اکنون تصوّر می‌کند با راه‌اندازی سیل خونِ کودکان مظلوم و بی‌گناه، این شکست مفتضحانه‌ی را می‌تواند جبران نماید. زِهی خیال باطل

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده‌های داغدار و مصیبت زده‌ی فلسطینی، جنایاتِ بزرگ این رژیم خونخوار را شدیداً محکوم نموده و آمادگی همه جانبه جهت حمایت و اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان را اعلام می‌دارم.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha