دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فلسطین

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه دز بوشهر با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اظهار داشت: دیگر بار خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و قلب آزاداندیشان را در سرتاسر دنیا به درد آورد.

وی بیان داشت: این روزها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

وی بیان داشت: ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صدها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

امام جمعه برازجان گفت: جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

حجت الاسلام مصلح اظهار کرد: ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha