شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زکزاکی

حوزه/ رهبر جنبش اسلامی نیجریه ابراز کرد: ما شیوه امام راحل را مطالعه و آن را در کشور خود اجرا کردیم و این راز موفقیت است؛ هر کسی هم از ما بپرسد، همین پاسخ را به او خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، شیخ ابراهیم زکزاکی در تجمع اساتید و طلاب در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد ابراز کرد: اینکه دشمن ابرقدرت و توانایی نظامی دارد، واقعی نیست و ما شاهد این امر در این روزها هستیم.

وی با بیان اینکه وقتی آنها قدرت همبستگی مسلمانان را دیدند، به بمباران دست زدند، گفت: ضعف آنان وقتی نمایان شد که به بمباران ساختمان‌های مسکونی و کشتن کودکان و زنان روی آوردند.

زکزاکی افزود: به‌زودی شاهد نتایج این مقاومت خواهیم بود و مردم فلسطین به پیروزی خواهند رسید. دعا می‌کنیم که خدا همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های رویارویی با این دشمن شیطانی را قبول کند.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه مسیر پیشرو را نتیجه‌بخش و امیدوارکننده خواند و از تعهد، همبستگی و ایمان در مجاهدت قوی مردم مسلمان و شیعه کشورش گفت که در منطقه زبانزد شده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم و حتی مسلمانان نیجریه و همسایه‌های اطراف آن را به جدایی بکشاند، گفت: راه امام خمینی ره را به منطقه بردیم؛ بنابراین هر موفقیتی را که کسب کنیم در واقع پیروزی ایشان است.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه ادامه داد: ما شیوه امام راحل را مطالعه و آن را در کشور خود اجرا کردیم و این راز موفقیت است؛ هر کسی هم از ما را بپرسد، همین پاسخ را به او خواهیم داد.

وی انقلاب‌های امروز دنیا را به برکت جهت‌دهی قدرت مردمی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: این امر برگرفته از آموزه‌های علوی و حسینی است؛ باید از معارف و توصیه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام درس گرفت و سرلوحه کار خود قرار داد.

زکزاکی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ادامه دارد و برای سربلندی و توفیق بیش‌ازپیش ایشان دعا می‌کنیم.

در این تجمع حاضران با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha