یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: باید ضمن شناخت دشمن و غافل نشدن و نترسیدن از او و البته کوچک نشمردنش، ایستاد و با قدرت قدم برداشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه در تجمع اساتید و طلاب این حوزه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با سخنرانی و حضور شیخ ابراهیم زکزاکی به حرکت انقلابی حوزویان خراسان اشاره کرد و نسبت به داشتن و تقویت روحیه انقلابی تاکید کرد.

وی با اشاره به غده سرطانی اسرائیل و اینکه محو صهیونیست از آرمان های انقلاب اسلامی و تاکیدات امام راحل می باشد، ابراز کرد: حرکت اخیر از سوی حماس نیز نشان داد که باید ضمن شناخت دشمن و غافل نشدن و نترسیدن از او و البته کوچک نشمردنش، ایستاد و با قدرت قدم برداشت.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: باید در هر زمانی از بهترین سلاح روز در برابر دشمن استفاده کرد. بدون قدرت و حکومت نمی توان در برابر دشمن ایستادگی کرد زیرا اگر اینگونه نباشد، کار پیش نمی رود.

وی بر اهمیت ایمان و مقاومت تاکید و آن را سنگری توصیف کرد که در فرهنگ شیعه و اسلام ناب وجود دارد و می توان از آن طریق به نتیجه رسید.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه، فرهنگ غرب را ریشه همه ستم ها و ظلم ها عنوان کرد و گفت: این فرهنگ دشمن همه انسان هاست و می خواهد شهادت و جهاد را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۳ سال است که ملت ایران در برابر آمریکا و استکبار ایستاده، تصریح کرد: راه، پر سنگلاخ می باشد اما پایان یافتنی است؛ البته نباید از دشمنی که در غزه بیمارستان را وحشیانه می زند، غافل شد زیرا اگر روزی -که یقینا محال است- بتواند بر ایران مسلط شود، خشمش را طور دیگری نشان خواهد داد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان به قدرت انقلاب اسلامی و نفوذ آن در دنیا اشاره و خاطر نشان کرد: نمی توان با وجود رهبری، ملت و حوزه های علمیه، آینده ای نگران کننده را برای کشور و انقلاب در نظر داشت اما در هر حال باید همیشه آماده مقابله با دشمن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha