دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر / گردهمایی بین‌المللی صد ملیت جهان آماده اعزام به فلسطین برای نابودی اسرائیل

حوزه/ نماینده جوانان پاکستانی در همایش عاشقان مبارزه با اسرائیل، گفت: امروز با چشمان خود شاهد خار و ذلیل شدن رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در مقابل گروهی هستیم که ده‌ها سال در محاصره بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نماینده جوانان پاکستانی در همایش عاشقان مبارزه با اسرائیل، ضمن تأکید بر اهمیت و تأثیر تنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جای‌جای جهان، تصریح کرد: شعارهای لبیک یا مهدی(عج) و لبیک یا حسین(ع) تنین غیرت و آمادگی برای مبارزه با ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی به واقعه تاریخی اصحاب فیل و تجهیز دشمنان خدا برای نابودی کعبه و حضور تنها گروهی از پرندگان عالم خلقت برای نابودی لشکر بزرگ ابرهه اشاره نمود و اظهار داشت: امروز با چشمان خود شاهد هستیم که اسرائیل علی‌رغم تمام تجهیزات نظامی و ادوات جنگی‌اش، توسط گروهی که ده‌ها سال در محاصره بود، خار و ذلیل شده است.

این فعال جبهه مقاومت، اسرائیل را فرزند شیطان بزرگ آمریکا، شر مطلق و غده سرطانی در سرزمین‌های اسلامی دانست و ابراز داشت: جوانان باغیرت پاکستان با تمام وجود خود را آماده فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رهسپاری به سرزمین‌های اشغالی و آزادی این سرزمین از یوغ رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نموده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha