شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا اعلام کنیم برای نبرد با اسرائیل آماده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حمید علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه امروز در اجتماع اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم تروریستی صهیونیستی که در محوطه این مدرسه برگزارشد به فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «رژیم صهیونیستی دیگر آن رژیم قبلی نیست» گفت: سیستم عصبی حاکمان اسرائیل از کار افتاده، خودشان هم نمی‌دانند چه کار می‌کنند فلذا آمریکایی‌ها این جنگ را مدیریت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از شخم زدن پایگاه عین الاسد توسط موشک‌های ایرانی، جرأت ندارد به صورت علنی وارد جنگ شود چون می داند اگر ایران بخواهد انتقام بگیرد، انتقام سخت خواهد بود.

امام جمعه شهر اقبالیه استان قزوین با اشاره به این که بمباران بیمارستان غزه ناشی از ضعف و استیصال این رژیم کودک کش است، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید، به امید خدا شاهد سرنگونی این رژیم ستمگر و غاصب خواهیم بود.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: به طور قطع وعده رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود و عملیات مقتدرانه «طوفان‌الاقصی» مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: دست نیافتن رژیم اشغالگر قدس به اهداف راهبردی بیانگر افول روز افزون جهان استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

امام جمعه شهر اقبالیه استان قزوین اظهار کرد: طبق دستور قرآن حق بر باطل پیروز است و این وعده الهی است و ما مطمئن هستیم محقق خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha