دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان با بیان اینکه تبعات جنایات رژیم صهیونیستی در غزه متوجه آمریکاست گفت: اگر این جنگ افروزی متوقف نشود هر زمان ممکن است جبهه مقاومت و گروه های مختلف وارد میدان نبرد شوند و در هر کشوری علیه منافع آمریکا و اسراییل حادثه امنیتی رخ دهد.

حجت الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی دفاع غزه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آن طوری که اطلاعات متعدد به ما می گوید سیاست جاری این روزها یعنی همین هفته اخیر در داخل رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها دارند تنظیم می کنند یعنی سیاستگذار آنها هستند کارهایی که انجام می گیرد سیاست آمریکایی هاست و آمریکایی ها مسئولیت خودشان را مورد توجه قرار بدهند و مسئول هستند.

وی با بین اینکه مدیر و سیاستگذار اصلی جنایات اسرائیل غاصب آمریکا و دولت بایدن است اظهار کرد: وقتی آمریکا صحنه گردان اصلیست باید تبعات کشتار مردم غزه را هم بداند و منتظر عواقب آن در خصوص پایگاه ها و سفارتخانه های خودش در کشورهای دیگر باشد.

امام جمعه موقت آبدان با بیان اینکه تبعات جنایات رژیم صهیونیستی در غزه متوجه آمریکاست، گفت: اگر این جنگ افروزی متوقف نشود هر زمان ممکن است جبهه مقاومت و گروه های مختلف وارد میدان نبرد شوند و در هر کشوری علیه منافع آمریکا و اسراییل حادثه امنیتی رخ دهد.

حجت الاسلام بحرانی با بیان اینکه هشدار رهبر معظم انقلاب در باره توقف فوری بمباران غزه باید جدی گرفته شود، ابراز داشت: در غیر این صورت یعنی حضور خط مقاومت مساوی با نابودی و حذف کامل رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha