یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نجمی پور

حوزه نیوز/ امام جمعه نهبندان گفت: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل‌عام صدها مرد و زن و کودک مظلوم، بار دیگر چهره‌ی خونخوار گرگ‌های صهیونیست را از پشت پرده‌ی تزویرِ بیرون آورد.

حجت الاسلام احمد نجمی‌پور امام جمعه نهبندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، با بیان این‌که رژیم منحوس صهیونیستی جنایات زیادی از نسل‌کُشی و کُشتار کودکان و زنان در طول تاریخ انجام داده است، اظهار کرد: در عملیات طوفان الاقصی مقدمات فُروپاشی اسرائیل کلید خورد و اتفاقات غزه یک معجزه الهی در مقابل چشمان بشریت بود و این عملیات موجب شکست هیمنه پوشالی اسرائیل شد.

وی افزود: امروز آنقدر هیمنه اسرائیل برایش مهم است که حاضر است برای به رخ کشیدن این هیمنه هر جنایتی را مرتکب شود و اگر در گذشته در صبرا و شتیلا هزاران کودک را به خاک و خون کشید برای زهر چشم گرفتن از ملت ها و دولت ها بود و اما امروز در عرض یک روز تمام اُبهت و هیمنه اسرائیل توسط مجاهدین فلسطینی در هم شکسته شد.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد:جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل‌عام صدها مرد و زن و کودک مظلوم، بار دیگر چهره‌ی خونخوار گرگ‌های صهیونیست را از پشت پرده‌ی تزویرِ سال‌های اخیر بیرون آورد و خطر حضور این کافر حربی را در قلب سرزمین‌های اُمت اسلام به غافلان و مسامحه‌کاران گوشزد کرد.

حجت الاسلام نجمی‌پور با اشاره به این نکته که مصیبت این حادثه‌ی هولناک برای هر مسلمان بلکه برای هر انسان با وِجدان و با شرف در هر نقطه‌ی جهان بسی گران است، خاطرنشان کرد: مصیبت بزرگتر سکوت تشویق‌آمیز برخی دولت‌های عربی و اسلامی مدّعی مسلمانی است و چه مصیبتی از این بالاتر که دولت‌های مسلمان که باید در برابر رژیم غاصب و کافر و محارب از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کردند، رفتاری پیشه کنند که مقامات جنایتکار صهیونیست گستاخانه آن‌ها را هماهنگ و موافق با این فاجعه‌آفرینیِ بزرگ معرفی کنند؟

وی با بیان این‌که دنیا امروز شاهد شکسته شدن اقتدار اسرائیل با نمایش اسیر گرفتن صهیونیست ها قسمتی از فُرو ریختن اقتدار نظامی و اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل است، عنوان کرد: عملیات غافلگیرانه مجاهدان فلسطینی در تاریخ ۷۰ ساله شکل گیری اسرائیل بی سابقه است.

امام جمعه نهبندان اضافه کرد: امروز اسرائیل در پی جبران شکست نیست بلکه در پی پوشاندن شکست هیمنه به باد رفته خودش هست و برای حفظ هیمنه نمایشی دست به هر جنایتی می زند که نمونه اش جنایت بی سابقه و حمله وحشیانه و ضد انسانی به «بیمارستان المَعمَدانی» غزه بود که وحشیانه ترین جنایت قرن را پیش روی جهانیان قرار داد و این فاجعه بزرگ که به شهادت بیش از هزار نفر از مردم بی پناه بویژه کودکان و زنان منجر شد ذات خبیث و حیوانی تروریست های صهیونیست را رُونمایی کرد.

حجت الاسلام نجمی‌پور با بیان این که جنایت هولناک و بُهت برانگیز بیمارستان غزه کاملاً حساب شده و با برنامه از پیش تعیین شده و با چراغ سبز آمریکای جنایتکار و حامیان اروپایی این رژیم غاصب به وقوع پیوست، اذعان داشت: حضور رئیس دولت تروریستی آمریکا در کنار دولت دیوانگان صهیونیست، به فرموده مقام معظم رهبری نشانه روشنی از هدایت میدانی این جنایت توسط آمریکای جهانخوار با صحنه گردانی لابی صهیونیستی است که مستقیماً زنان و کودکان را هدف قرار گرفته است تا جلوی رُشد جبهه مقاومت را متوقف سازد و مسیر زایش جهاد برای زوال صهیونیسم را سَدِّ نماید. در حالی که قرآن می فرماید "وَ مَکَروا وَ مَکَرَالله وَالله خَیرُالماکرین".

انتهای خبر/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha