شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به اینکه حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌تواند به کاهش مشکلات اشتغال جوانان کمک شایانی کند، گفت: امروز مسئولان استانی باید با تمام توان از سرمایه‌گذاران حمایت و موانع موجود را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سرمایه گذار فعال در حوزه خط تولید ماشین در همدان، اظهار داشت: یکی از نکات مهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور حضور در عرصه تولید و رونق تولید است.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از همدان از لحاظ سرمایه گذاری هنوز بکر است، گفت: سرمایه گذاران بسیاری می‌توانند از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌تواند به کاهش مشکلات اشتغال جوانان کمک شایانی کند، اظهار کرد: امیدوارم این حضور در استان و راه‌اندازی این خط تولید مایه خیر و برکت برای استان و مردم همدان باشد.

وی با تأکید بر اینکه سرعت عمل در عرصه حمایت از سرمایه‌گذار مسئله جدی است، یادآور شد: امروز مسئولان استانی باید با تمام توان از سرمایه‌گذاران حمایت و موانع موجود را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: عدم داشتن نگاه وارداتی صرف و توجه به انتقال دانش از نکات قابل توجه در این پروژه است.

وی با بیان اینکه کشور زمانی رشد خواهد کرد که خودش به مرحله تولید برسد، گفت: قطعا انتقال دانش و تجربه به جوانان و مهندسان استان برای حضور در این مجموعه، انگیزه‌های بیشتری را در بین جوانان ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha