چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کارگز امام جمعه خارگ

حوزه/ حجت الاسلام کارگر گفت: برخی‌ها مسأله اشتغال را حواله به دفتر امام جمعه می‌دهند که نامه امام جمعه بیاورید، اولا امضای ما طلایی نیست و دوما اگر شغلی وجود دارد جوانان باید مشغول شوند نه اینکه در پیچ و خم کاغذ بازی جوانان را مشغول کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به انجام عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین، اظهار داشت: چه کسی تصور می‌کرد جوانان فلسطینی جرئت کنند به نام اسلام شعار بدهند و به نام اسلام به نیروهای غاصبِ ظالمِ بی‌رحمِ صهیونیست حمله کنند؟ این اتّفاق همان «وَ لِتَعْلَمَ أَنَّ وَعْدَ اللّهِ حَقٌّ» است.

وی افزود: اشغال فلسطین و تشکیل رژیم صهیونیستی نیز یکی از صفحات ناپاک تاریخ است که همچون دیگر صفحات آلوده، با اذن خدای متعال و یاری او بسته خواهد شد، کشورهای بالکان و قفقاز و آسیای غربی پس از هشتاد سال از چنگال شوروی سابق نجات یافتند، چرا فلسطین مظلوم نتواند پس از هفتاد سال از اسارت صهیونیست‌های ظالم نجات یابد؟

امام جمعه خارگ ادامه داد: از یوم النکبة، رژیم صهیونیستی با چهار راهبرد بازدارندگی، هشدار، انتقال قلمرو جنگ به زمین دشمن، دفاع همه‌جانبه از صهیونیست‌ها پایه‌گذاری شد که این راهبردها تا روز ۱۵ مهر برقرار بود.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: رژیم حرمله‌صفت صهیونی با وجود پیوند درهم‌تنیده با شیطان بزرگ و طاغوت اکبر، آمریکای مستکبر، اما در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد، بنابراین به دولت‌های مدافع اسرائیل می‌گوییم شاهرگ‌های حیاتی رژیم صهیونیستی نابود شده است و با تنفس مصنوعی زنده نخواهد ماند.

امام جمعه خارگ به برخی مسائل مشکلات این جزیره پرداخت و گفت: زیرساخت‌های پرورشی و فرهنگی در مدارس مناسب نیست و باید با جدیت مسائل نمازخانه‌های مدارس حل شود.

وی ادامه داد: برخی‌ها مسأله اشتغال را حواله به دفتر امام جمعه می‌دهند که نامه امام جمعه بیاورید، اولا امضای ما طلایی نیست و دوما اگر شغلی وجود دارد جوانان باید مشغول شوند نه اینکه در پیچ و خم کاغذ بازی جوانان را مشغول کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha