چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ی

حوزه / امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی و غرق شدن است گفت: این رژیم کودک کش با استفاده از سلاح‌های اهدایی پیشرفته آمریکا صدها انسان‌ها بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی غزه را زیر بمباران سنگین به شهادت رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش کویرات آران و بیدگل، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی و عرض تسلیت به مناسبت ایام وفات کریمه اهل بیت و شهادت فرزند برومند حضرت امام(ره) حاج سید مصطفی خمینی، به واقعه دردناک حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دل‌های نه تنها مسلمانان جهان بلکه دل‌های تمامی انسان‌های آزاده جریحه‌دار است.

امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی و غرق شدن است، گفت: این رژیم کودک کش با استفاده از سلاح‌های اهدایی پیشرفته آمریکا صدها انسان‌ها بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی غزه را زیر بمباران سنگین به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه جنایات هولناک توسط درندگان غاصب صهیونیستی عجیب نیست، یادآور شد: تعجب از مدعیان دروغین حقوق بشر و سران و حاکمانی است که فریاد آزادی‌خواهی و انسانیت در عالم سر می‌دادند و هم‌اکنون نه تنها در برابر این جنایت سکوت کرده‌اند، بلکه با تمام توان به کمک رژیم کودک‌کش آمده و حتی مردمی را که به حمایت از مظلومان غزه فریاد زدند را سرکوب می‌کنند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: ما به چشم دیده بودیم که در طول ۸ سال دفاع مقدس زمانی که عراق موشک‌های خود را بر سر مردم بی‌گناه رها می‌کرد و آرامش از مردم ما سلب شده بود و امروز وضعیت فلسطین به مراتب وخیم‌تر و نگران‌کننده‌تر است.

وی به شهادت روزانه تعداد زیادی از مسلمانان غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مادران با دلهره و اضطراب زندگی می‌کنند و حتی نمی‌دانند که آیا ساعتی دیگر فرزندشان در کنار آن‌ها خواهد بود یا نه.

امام جمعه بخش کویرات، با بیان اینکه با مردم فلسطین همراه هستیم و دست مبارزانی که در راه حق با این رژیم منحوس می‌جنگند را می‌بوسیم، اظهار کرد: در این راه به‌جز لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان(عج) نمی‌توان این درندگان شیطان‌صفت را در جای خودشان نشاند.

وی تصریح کرد: ان‌شاء‌الله خداوند نصرتش را شامل حال رزمندگان اسلام خواهد کرد تا این غده سرطانی نه تنها از جهان اسلام بلکه از جهان بشریت محو شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha