دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: کشورهای غربی به ویژه آمریکا با تمام تجهیزات و امکانات صهیونیست‌ها را در نسل کشی بزرگ مسلمین و مردم فلسطین حمایت می‌کنند بنابراین جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه و فلسطین حمایت‌های همه جانبه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین اظهار داشت: جهان اسلام باید با وحدت و اتخاذ تصمیمات درست و کاربردی پاسخ محکمی به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی بدهد.

امام جمعه شهر سنندج افزود: از سوی دیگر کشورهای اسلامی نباید هیچگونه ارتباط اقتصادی و سیاسی با صهیونیست‌ها داشته باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: صهیونیست‌ها در این روزها عملاً نشان داده‌اند که از انسانیت هیچ بویی نبرده‌اند و همانند حیوانی درنده هستند بنابراین باید جلوی این وحشی‌گری گرفته شود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: جهان استکبار به ویژه اسرائیل غاصب و آمریکا برای نابودی اسلام نقشه‌های بزرگی در سر دارند بنابراین اگر کشورهای اسلامی از هم اکنون به فکر چاره نباشند آنان در اجرای نقشه های پلید خود جسورتر خواهند شد.

امام جمعه سنندج ضمن تقدیر از مردم این شهر و استان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها، گفت: ملت کُرد همواره نشان داده‌ که حامی مظلوم و مردم فلسطین است.

این عالم اهل سنت در پایان با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب فرزند نامشروع استعمار پیر انگلیس است، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا با تمام تجهیزات و امکانات خود صهیونیست‌ها را در این نسل کشی بزرگ مسلمین و مردم فلسطین حمایت می‌کنند بنابراین جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه و فلسطین حمایت‌های همه جانبه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha