چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نسل کشی مسلمانان

حوزه/مدرسه علمیه خواهران اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج با صدور بیانیه ای نسل کشی و جنایت صهیونیست ها علیه ملت بی دفاع فلسطین و غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اساتید و طلاب خواهر مدرسه علمیه اهل سنت حضرت خدیجه (س) سنندج با صدور بیانیه ای نسل کشی و جنایت صهیونیست ها علیه ملت بی دفاع فلسطین و غزه را محکوم کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین والصلاه والسلام علی سیدنا محمد وعلی آله و صحبه وسلیم.

خداوند تبارک و تعالی درقرآن کریم سوره‌ی مائده می فرمایند.
دشمن بسیار پلید مسلمانان یهود است

صهیونیست‌ها در طول تاریخ از بعثت پیامبر اسلام صلی الله علیه تا امروز با قتل، تجاوز تعدی و با اعمال پلید و دور از انسانیت عجین بوده‌اند.

با اولین جنایت و خیانت که در زمان پیامبر (ص) در جنگ خیبر انجام دادند و از سپاه اسلام به فرماندهی حیدر کرار حضرت علی(رض و کرم الله وجه) شکست خوردند و در طول تاریخ همیشه اهل جدل و جنایات بودند و با جنایاتی که در بیمارستان المعمدانی با قتل عام بچه ها و زن و پیر و جوان که یک نسل کشی واقعی است ثابت کردند که واقعاً جنایتکار هستند و در این جنایت آمریکای جنایت کار و انگلیس خبیث شریک هستند.

ما به عنوان یک مسلمان این جنایت وحشتناک را بشدت محکوم می نمایم و از تمام مسلمانان و کشورهای اسلامی تقاضامندیم که در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داشته باشند که برابر با آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه وسلم باید در مقابل ظالم ایستاد لذا وظیفه اسلامی و انسانی ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ایستادن در مقابل اسرائیل ظالم غاصب صهیونیستی است.

ان شاءالله با وحدت جهان اسلام در مقابل کفر جهانی و اسرائیل غاصب صهیونیستی و حمایت ازملت مظلوم فلسطین نصرت الهی نزدیک است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha