دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عزتی

حوزه/مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: شهدای دانش آموز و معلم شناسنامه و هویت این نهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، امروز در اجلاسیه هزار و ۱۱۰ شهید دانش آموز و معلم لرستان که در راستای کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه هدایت زندگانی ما هستند، گفت: هویت و شناسنامه آموزش و پرورش لرستان، شهدای دانش آموز و معلم هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره با اینکه نسل سرافراز و قهرمان ما دانش آموزان و معلمان شهید هستند، بیان داشت: شهدای دانش آموز و معلم با حضور فعال و خودجوش در جبهه های دفاع مقدس حضور می یافتند به طوری که دانش آموزان با دستکاری شناسنامه خود در دفاع از آب و خاک وطن راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل می شدند.

وی با اشاره به اینکه تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هزاران جانباز جنگ تحمیلی نشان دهنده این است که این قشر با اهدای جان و اعضای بدن خود طلایه داران و حافظان اسلام و انقلاب بوده اند،اظهار داشت:شهدای دانش آموز و معلم با ایثار و از خودگذشتگی،فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه بصیرت و وفاداری دانش آموزان و فرهنگیان بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: قشر دانش آموز و معلم با بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی در برابر دشمنان متجاوز با ایستادگی و مقاومت ایستادند.

عزتی با بیان اینکه امروز نیز در غزه نوجوانان و جوانان با الگوگیری از اسلام و انقلاب در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیست در میدان مبارزه هستند، اظهار کرد: مقاومت و ایثار رزمندگان جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش لرستان تلاش می شود فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه برنامه ها قرار گیرد، گفت: کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری، کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر برای آموزش و پرورش لرستان در جشنواره شهید رجایی و کسب صدها موفقیت در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی در سایه ترویج روحیه ایثار و شهادت حاصل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بیان کرد: انتظار می رود همه مدیران، معلمان و مربیان کلاس های درس خود را مزین به اخلاق معنوی شهدا کنند و دانش آموزانی در تراز اهداف نظام جمهوری اسلامی تربیت کنند.

عزتی در پایان از تلاش های سپاه لرستان، سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و همه نهادهایی که در برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و معلم همکاری داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha