یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حضرت آیت الله سبحانی، امروز در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به حضور خیل زائران در این مکان مقدس اظهار کرد: در مراسم ها از سخنرانانی که در مردم روحیه دینی، معنوی و انقلابی ایجاد می کنند استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی، امروز در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن ابزار خرسندی از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران، ابراز کردند: در سال های گذشته فعالیت های خوبی توسط تولیت های پیشین برای توسعه مسجد مقدس جمکران انجام شده است.

ایشان با اشاره به حضور خیل زائران در این مکان مقدس اظهار کرد: در مراسم ها از سخنرانانی که در مردم روحیه دینی، معنوی و انقلابی ایجاد می کنند استفاده کنید.

این مرجع تقلید افزودند: با عنایت به حضور زائران از کشورهای مختلف جهان در این مسجد مقدس، ظرفیت خوبی وجود دارد تا منشورات مختلف با موضوع معرفی قم، جمکران و مهدویت به زبان های مختلف منتشر و بین زائران توزیع شود.

حضرت آیت الله سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران محلی برای توجه به حضرت ولی عصر(عج) هست و در گذشته نیز علما به این مکان مقدس توجه داشتند و به آنجا مشرف می شدند.


حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران امروز آوازه جهانی دارد و از کشورهای مختلف جهان به این مسجد مقدس مشرف می شوند، اظهار کرد: مهمترین موضوع فعالیت در مسجد مقدس جمکران که مقام معظم رهبری هم برآن تأکید دارند، مسائل فرهنگی و بین المللی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha