دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1114981
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
سردار

حوزه / فرمانده انتظامی لرستان گفت: نیروی انتظامی همواره با رویکرد جامعه محوری در خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کند و خود را خادم مردم می‌داند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان، عصر امروز در همایش امنیت محله محور معتمدین، منتفذین و سران ایلات و طوایف کوهدشت که در سالن امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم و حریم و شهدای امنیت، اظهار داشت: جا دارد همیشه به یاد شهداء باشیم و خود را مدیون این دلیر مردان و زنان بدانیم و مسیری که آنها با خون خود برای ما روشن کرده‌اند را ادامه داده و از آرمان‌های آن‌ها پاسداری و حفاظت کنیم.

وی افزود: مردم کوهدشت همیشه و در هر زمان پای کار انقلاب بوده‌اند و حماسه آفرینی این مردم غیور در تشییع پیکر پاک شهدای امنیت دیدنی بود.

سردار الهی، لرستان را یکی از استان‌های امن کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: با توکل به خدا، تلاش همه عوامل امنیتی، نظامی و انتظامی و حمایت مردم استان، هیچ مسئله امنیتی و نگران کننده‌ای در استان وجود ندارد.

وی، امنیت را یک موضوع و مولفه اجتماعی و همگانی دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های متعددی در حیطه تأمین امنیت پایدار در جامعه مسئولیت دارند و لازمه ایجاد امنیت پایدار فعالیت همه دستگاه‌ها و حمایت، پشتیبانی و همراهی مردم در این مسیر است.

فرمانده انتظامی لرستان، با قدردانی از همراهی آحاد مختلف جامعه در پشتیبانی از خدمتگزاران در نیروی انتظامی، گفت: امنیت محله محور در راستای شناسایی معضلات اجتماعی و امنیتی به‌صورت مورد به مورد در محلات با مشورت معتمدین و منتفذین فعالیت خواهد کرد و این حرکت می‌تواند به اقتضای هر محله، در راستای حل مشکلات آن منطقه یا محله صورت گیرد.

وی مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را تأمین امنیت و آسایش مردم دانست و یادآور شد: آرامش و امنیت با مشارکت همه آحاد جامعه به‌خصوص جمع حاضر به‌وجود می‌آید، لذا در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی شما با پلیس، یکبار دیگر اهمیت این حضور و مشارکت را در تأمین امنیت یادآوری می‌کنیم.

سردار الهی، با اشاره به جایگاه دو نعمت امنیت و سلامت در هر جامعه‌ای، تصریح کرد: امنیت بزرگترین و مهمترین نیاز جامعه امروزی است و در سایه امنیت پایدار، سلامتی، آرامش و آسایش حاصل می‌شود که نیروی انتظامی در راستای ارتقاء اعتماد مردم به پلیس همواره با رویکرد جامعه محوری در خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کند و خود را خادم مردم می‌داند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ضمن دعوت عموم مردم به مشارکت و حضور پر شور در این عرصه سرنوشت ساز سیاسی، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی با تمام توان امنیت انتخابات را برقرار کرده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha