شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد رعد

حوزه/ محمد رعد، گفت: غرب همه شعارهای خود را در خصوص حفظ حقوق بشر بلعیده است، زیرا شعار حقوق بشر یک شعار منافقانه و دروغین است که توسط غرب فقط برای حفظ انسان خود مطرح شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد رعد، رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در لبنان تأیید کرد: «رفاه و سرگرمی‌هایی که دشمن صهیونیستی به دلیل حمایت اروپا و آمریکا از او تجربه می‌کند، همان چیزی است که به او فرصت سرکوب غزه و تخریب برج‌ها، ساختمان‌ها، محله‌ها، بیمارستان‌ها و خانه‌ها را می دهد و حرمت زن، کودک و سالمند را زیر پا می‌گذارد. انگار نه قانون بین المللی، نه شورای امنیت و نه حقوق بشر وجود دارد.

وی اشاره کرد: غرب همه شعارهای خود را در خصوص حفظ حقوق بشر بلعیده است، زیرا شعار حقوق بشر یک شعار منافقانه و دروغین است که توسط غرب فقط برای حفظ انسان خود مطرح شده است، اما انسان مسلمان و عرب از نظر غرب هیچ حقی ندارد.

رعد تأکید کرد: ما بخشی از مقابله با این تجاوز هستیم و سهل انگاری نکرده ایم و کوتاهی نکرده ایم و افراد آگاه اهمیت کاری را که انجام می دهیم می دانند، و دغدغه این را نداریم که با شایعات این جا و آنجا همگام باشیم.

رئیس فراکسیون مقاومت ادامه داد: ما اصلاً نمی‌خواهیم به کسی جواب پس بدهیم، ما کار خود را به خدا تقدیم می‌کنیم، زیرا برای رضای خدا مقاومت می‌کنیم، بیت‌المقدس حرم مسلمانان و فلسطین، مسئله محوری امت است، ما در دفاع از آن، در حمایت از آن، در دفاع از مردمش و در فشار بر دشمن کوتاهی نکرده ایم تا جلوی تجاوزات او به مظلومان، شکنجه شدگان و مظلومان را بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha