شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غزه

حوزه / اجتماع غیرتمندانه اهالی ادبیات، اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم غزه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازهرمزگان، به همت انجمن شاعران استان هرمزگان، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان با تجمع در فرهنگسرای طوبی بندرعباس، اقدامات گُستاخانه، ناجوانمردانه، بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی را در نسل کُشی ساکنان غزه محکوم کردند.

اسمعیل جهانگیری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این باره ضمن قدردانی از جامعه ادبی و فرهنگی استان گفت: حضور تاثیر گذار و پرشور شما در این موقعیت حساس، نشانگر درک بالا و احساس مسئولیت تان به جوامع بشری است.

وی افزود: مردم بی دفاع فلسطین زیر رگبار بی‌امان و وحشیانه رژیم صهیونیستی نمی‌دانند به کجا پناه ببرند. متأسفانه این حملات ناجوانمردانه به سرزمین فلسطین و مردمان غزه دل هر آزادمردی را ریش می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان این که صهیونیست‌ها با زیر پا گذاشتن اخلاق، انسانیت، بشریت و قوانین بین المللی و جهانی، با حمله بی شرمانه به بیمارستان و مناطق مسکونی روی خبیث و زشت خود را برملا کردند، اضافه کرد: عمق فاجعه آن‌قدر زیاد است که خودشان هم مانده‌اند که این اقدام کثیفشان را قبول کنند یا نافی آن باشند. اما دیگر دوران ریا و تزویر گذشته است و دست همه این جنایتکاران مخصوصاً آمریکا و اسرائیل برای مردم جهان عیان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان نیز ضمن تسلیت شهادت مجروحان جنگی، زنان و کودکان و مردم بی‌پناه غزه به عموم مسلمین جهان گفت: این حادثه غم انگیز و تاسف بار در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده است.

حجت الاسلام موسی پولادی افزود: از زمان شکل‌گیری محور مقاومت در مقابل رژیم جعلی، این پیروزی از زبان حضرت آقا مژده داده شد که فرمود: شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است.

وی ادامه داد: حماسه حماس در پانزدهم مهر ماه در واقع ریشه این رژیم منحوس را زد. ریشه این رژیم دو اصل: اطلاعات و نیروی نظامی بود که در واقع موساد را به عنوان بهترین سازمان اطلاعاتی دنیا معرفی کرده و اعلام کرده بودند تمام اطلاعات فلسطینی‌ها در اختیار ماست با این وجود محور مقاومت در سه محور هوایی، دریایی و زمینی به آن‌ها حمله کرد و در حال حاضر اطلاعات سری این سازمان مخوف در اختیار حماس است.

حجت الاسلام پولادی ابراز داشت: قاعدتاً با این حماسه سازی حماس، شاباک و موساد برای ابد نابود شدند. در خصوص ادوات نظامی اسرائیل نیز باید بگویم که با حضور پهپادهای حماس پایگاه‌های نظامی رژیم، تار و مار شد و دیگر اسرائیل قدرت نظامی را هم نخواهد داشت و هیمنه این رژیم به خاک کشیده شده است.

در پایان این مراسم نیز شاعران مطرح آئینی هرمزگان به شعر خوانی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha