شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ نشست مشترک حجج اسلام والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر و ملانوری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با هدف ایجاد هماهنگی و همکاری طرفین در اجرای برنامه شناسایی برگزیدگان و استعدادهای برتر عرصه تبلیغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست مشترک حجج اسلام والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر و ملانوری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با هدف ایجاد هماهنگی و همکاری طرفین در اجرای برنامه شناسایی برگزیدگان و استعدادهای برتر عرصه تبلیغ برگزار شد.

در این نشست مقرر شد، معاونت تبلیغ اسامی و مشخصات اعضای جامعه مبلغان و مدیران گروه‌های تبلیغی را در قالب فایلی جهت بررسی شرایط برگزیدگی یا استعداد برتری به مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر ارسال کند.

همچنین قرار شد، در خصوص شناسایی برگزیدگان، کسانی که عرصه اول یا دوم آن‌ها تبلیغ است، ارزیابی و امتیازدهی فعالیت‌های تبلیغ آنان توسط معاونت تبلیغ انجام شود و در دوره‌های بعد، صرفاً برای کسانی که از سوی معاونت تبلیغ به عنوان واجد شرایط معرفی شوند، امکان ثبت نام در سامانه مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر فراهم گردد.

انجام مصاحبه تخصصی عرصه تبلیغ استعدادهای برتر دوره دهم(مربوط به شناسایی سال ۱۴۰۱) توسط معاونت تبلیغ و تأیید اساتید مصاحبه از سوی کمیسیون هیأت امنای مرکز امور نخبگان و همچنین شناسایی استعدادهای برتر در دور آینده(شناسایی سال ۱۴۰۲)، معرفی به عنوان «مبلغ برتر» و امتیازدهی به فعالیت‌های تبلیغی و امتیاز «جریان‌سازی و تأثیرگذاری ویژه» از سوی معاونت تبلیغ از دیگر مصوبات جلسه بود.

یکی دیگر از مصوبات جلسه، تدوین برنامه جامع توانمندسازی تبلیغی و فرهنگی برای استعدادهای برتر در هر یک از مقاطع تحصیلی(از پایه دوم تا پایان دوره دوم درس خارج) توسط معاونت تبلیغ حوزه های علمیه جهت پیشنهاد به مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر بود.

در پایان نیز مقرر شد، مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر فهرست مبلغان برتر عرصه بین‌الملل را که قرار است از مرکز امور بین الملل دریافت کند، به اطلاع معاونت تبلیغ برساند و معاونت تبلیغ نیز فهرست مبلغان برتر در عرصه بین‌الملل و در عرصه‌های فضای مجازی، رسانه و هنر را برای مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر ارسال کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha