دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه / تفاهم نامه همکاری برگزاری دوره‌های آموزشی و ساماندهی مبلغات مدارس علمیه خواهران با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان و رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان امروز به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تفاهم نامه همکاری برگزاری دوره‌های آموزشی و ساماندهی مبلغات مدارس علمیه خواهران با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان و رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان، امروز در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی به امضا رسید.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، با اشاره به اینکه به منظور ارتقاء بیش از پیش سطح علمی و فرهنگی بانوان طلبه باید برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی منسجم و هدفمند اجرا شود، اظهار داشت: برای تحقق این مهم، همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی می‌تواند نقش اثرگذاری در این امر داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در خوزستان و با تأکید بر ضرورت توانمندسازی خواهران مبلغه و برگزاری دوره‌های علمی برای ارتقاء سطح دانش مبلغات، افزود: در حال حاضر حدود ۴۰۰۰ بانوی دانش آموخته مدارس علمیه خواهران در استان وجود دارند که با ساماندهی و آموزش کاربردی به آنان می‌توان از این ظرفیت بالقوه برای تبلیغ مؤثر در جهت رشد معنوی و اعتقادی مخاطبین استفاده کرد.

همچنین حجت الاسلام دبیری فرد رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان، با اشاره به فلسفه تشکیل دفتر تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: دلیل تشکیل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، ایفای نقش واسط فعال میان حوزه‌های علمیه و نیازهای دینی مردم و نظام اسلامی به تبیین و گسترش باور، بینش و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی است.

رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان ادامه داد: در این راستا، برگزاری دوره‌های آموزشی و ساماندهی و اعزام طلاب برادران و خواهران مبلغ از وظایف این دفتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha