دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عکس

حوزه/ حجت الاسلام بهادری سال هاست که در عرصه‌های مختلف تبلیغی فعالیت می‌کند؛ اما آن چه فعالیت‌های او را متمایز ساخته تخصص و علاقه ای است که در عرصه کودک و نوجوان دارد و محور کار خود را در همین زمینه قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام مجید بهادری امام محله مسجد توحید در شهردهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت الاسلام بهادری از سال ۷۶ لباس سربازی امام زمان بر تن کرده و از همان سال‌ها همواره اهل تبلیغ دین و نشر معارف اهل‌بیت بوده است و چند سالی هست که در این مسجد و محله به امامت جماعت مشغول است و خدمتگزار مردم کهگیلویه در اداره تبلیغات این شهرستان است.

از تلاش برای حمایت از محرومان تا توجه ویژه به کار دانش‌آموزی + عکس

حجت الاسلام بهادری در کنار اقامه نماز جماعت در مسجد به برگزاری برنامه های مذهبی در اعیاد و شهادت معصومین در مسجد می پردازد و در ایام غدیر نیز برنامه ویژه پیاده روی و اطعام راه افتاده است.

در این مسجد بیش از ۵۰ خانواده نیازمند مورد حمایت هستند و بسته های معیشتی و سایر کمک ها در اختیار آنان قرار می گیرد؛ این تمام ماجرا نیست و شاید بیش از ۵۰۰ خانوار نیازمند با پیگیری های حجت الاسلام بهادری در سطح شهرستان به مراکز نیکوکاری مسجد معرفی شده و مورد حمایت مساجد قرار گرفته اند.

این امام محله هر چند در بخش های مختلف فعالیت دارد ولی بیشتر ظرفیت کار را بر دانش آموزان قرار داده است؛ تخصصی کودک و نوجوان خوانده و به گفته خودش از مهر سال گذشته در ۵۲ مدرسه این شهرستان حضور پیدا کرده و در برنامه های جشن تکلیف و اعیاد و مناسبت ها برنامه داشته است.

از تلاش برای حمایت از محرومان تا توجه ویژه به کار دانش‌آموزی + عکس

برنامه های مشاوره با دانش آموزان و تبلیغ چهره به چهره و تشکیل گعده های دانش آموزی و ارتبط تنگاتنگی با نوجوانان دارد، همه باعث شده تا فعالیت در بین نوجوانان و جوانان در رأس فعالیت های او باشد و محور کارهای خود بداند.

ارتباط صمیمی این روحانی با جوانان نیز مشهود است به گونه ای که با جوانان به سالن ورزشی می‌رود و در گعده های جوانان شرکت می‌کند.

از تلاش برای حمایت از محرومان تا توجه ویژه به کار دانش‌آموزی + عکس

توجه به نیازهای دانش آموزان نیازمند نیز سبب شده تا حاج آقا بهادری برای برطرف کردن نیازهای آنان تلاش کند؛ مهرماه امسال برای ۴۰ دانش آموز سبد معیشتی و کیف و کفش و نوشت افزار تهیه شد و در کنار حمایت های مردمی از این اقدامات ارزشمند کمک هایی از خیرین از قم و مناطق دیگر نیز جذب شده است.

حجت الاسلام بهادری در طول عمر تبلیغی خود همواره به دنبال ارتقاء فرهنگی و اجتماعی مناطق تبلیغی بوده و تلاش کرده تا با انگیزه سازی و استفاده از ظرفیت مردم در محو و کم رنگ کردن سنت های قدم بر دارد که برای نمونه می توان به به مقابله و تغییر مسیر سنت تیر اندازی در برخی از مراسمات عروسی یا عزا اشاره کرد که علاوه بر هزینه های بی جا می توانست خطرآفرین نیز باشد ولی با اهتمام او از این کار جلوگیری شد و پیشنهاد شد پول آن در بخش های دیگر و برای خیرات هزینه شود.

از تلاش برای حمایت از محرومان تا توجه ویژه به کار دانش‌آموزی + عکس

او همچنین در گروه های جهادی نیز حضور فعال دارد و توانسته با همراهی مردم و جوانان در بازسازی و تعمیر منازل محرومین یا بناهای عمومی نقش موثر داشته باشد؛ در همین زمینه می توان پیگیری وقف یک زمین و ساخت خانه مبلغ را نام برد که هم اکنون در حال تکمیل است

حجت الاسلام بهادری از ضعف منابع گله می کند و معتقد است اگر خیرین و مردم بیشتر پای کار باشند می توان فعالیت های بیشتری را انجام داد.

از تلاش برای حمایت از محرومان تا توجه ویژه به کار دانش‌آموزی + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha