دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
توزیع ۱۰۰ دستگاه یخچال بین عزتمندان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، از توزیع ۱۰۰ دستگاه یخچال بین عزتمندان این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز در سومین مرحله از توزیع یخچال بین عزتمندان تحت پوشش این نهاد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم منحوس اسرائیل، اظهار داشت: در این طرح که با نام مبارک شهید رجایی نامگذاری شده، تاکنون بالغ بر ۱۰۰ دستگاه یخچال در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و پایگاه‌های بسیج ادارات انجام شده که طی این سه مرحله، پایگاه مقاومت صیاد شیرازی اداره کل هواشناسی استان بیشترین همکاری را با کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته است.

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: در قرآن کریم به همکاری و تعاون سفارش شده، که این نیز نوعی همکاری میان دو اداره است و چقدر خوب است که دل یک انسان نیازمند اما عزتمند را خوشحال کنیم.

وی اظهار کرد: به طور کلی بالغ بر ۴۷ هزار خانواده در استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که خدمات زیادی به آنها ارائه می‌شود، اما با توجه به گستردگی نیازها و مشکلات و همچنین تعداد زیاد مددجویان از همه پایگاه‌ها، ادارات، خیرین و کسانی که می‌توانند در چنین طرح‌هایی نقش داشته باشند، دعوت می‌کنیم تا با همکاری و حضور در این عرصه، یاری گر ما برای ارائه خدمات بهتر باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha