چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم ما اهل خیر هستند، افزود: خدماتی از قبیل بیمه که به مردم ارائه می‌شود اعتماد، محبت و شوق مردم در خدمت به نظام را بیشتر می‌کند و نتیجه این خدمات در حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها نشان داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار عباس فتحی مدیرکل بیمه سلامت استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: تمام تلاش امام حسن عسکری (ع) این بود که توجه شیعیان را به زمان غیبت معطوف کند تا باوجوداینکه امام را نمی‌بینند به وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

وی گفت: ما آرزو می‌کنیم قیامی که در فلسطین شکل گرفته و انسان‌ها از هر طیفی مورد ستم قرار گرفته‌اند و برای دفاع از حق خود مقاومت می‌کنند به پیروزی برسند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به تلاش ارزنده‌ای که در زمینه بیمه سلامت مردم انجام می‌شود بر لزوم اطلاع‌رسانی این خدمات تأکید و ابراز کرد: اگر مردم در جریان این خدمات قرار گیرند به ادای حقوق شهروندی خود رغبت بیشتری پیدا می‌کنند و اعتماد مردم به نظام و دولت بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما اهل خیر هستند، افزود: خدماتی از قبیل بیمه که به مردم ارائه می‌شود اعتماد، محبت و شوق مردم در خدمت به نظام را بیشتر می‌کند و نتیجه این خدمات در حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها و عدم حمایتشان از اغتشاشات خود را نشان می‌دهد.

در ابتدای این دیدار عباس فتحی مدیرکل بیمه سلامت استان قم با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت در کل کشور ۴۵ میلیون نفر تحت پوشش دارد که ۳۵ میلیون نفر رایگان و بیش از ۲۰ میلیون نفر از آنان عشایر و روستاییان هستند گفت: این سازمان ۴ صندوق دارد و در دولت جدید ۲۰ مورد خدمات جدید به خدمات این سازمان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۵ دهک اول درآمدی به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند که در استان قم بیش از ۲۰۰ هزار را شامل می‌شود، گفت: برای بقیه افراد از دهک ۶ تا ۹ تخفیفاتی از ۸۰ تا ۵۰ درصد ارائه شده و فقط دهک ۱۰ حق بیمه کامل را به مبلغ ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر در سال پرداخت می‌کنند و خدمات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در سال را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha