شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری، دیشب، با حضور در جمع نمازگزاران، مسجد چهارمین شهید محراب

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز ابتکار عمل و میدان داری در دستان «مبارزان غزه» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری دیشب با حضور در جمع نمازگزاران مسجد چهارمین شهید محراب، با تبریک ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: رونق مساجد به عنوان حیات معنوی جامعه می‌باشد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رونق مساجد از مسائل مهمی است که نشانه حیات معنوی یک جامعه است، گفت: به استناد آیات قرآن، خداوند مومنین را خطاب قرار می‌دهد که جواب خدا و پیغمبر را بدهید.

وی افزود: وقتی که خداوند شما را دعوت می‌کند شما را حیات دهد و زنده کند، این حیات حیات روحانی، معنوی و ابدی است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اهمیت حیات روحانی و معنوی، اظهار کرد: اگر انسان فاقد حیات روحانی و معنوی باشد، چشم و گوش دارد، اما حقیقت را نمی‌بیند و نمی‌شنوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، مسجد را برای مؤمن نشانه حیات روحانی دانست و گفت: خداوند به فرشتگان مباهات می‌کند و می‌فرماید، بنده من را ببینید که چگونه در مقابل من، بندگی و عبادت می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه، در خصوص جنایات اسرائیل در غزه، اظهار کرد: اکنون می‌بینید به رغم سانسور شدید رسانه‌های غربی، شکست اسرائیل از طوفان الاقصی در طول حیات ننگین اسرائیل بی‌سابقه است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در خصوص ابعاد گسترده عملیات «طوفان الاقصی»، یادآور شد: بیش از هزار کشته و صدها مفقودی داشته و رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی داخلی شده است، لذا باید ابعاد این شکست تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن یادآوری این نکته که آمریکا و استکبار مرده اسرائیل را احیا می‌کنند و جان مصنوعی به آن می‌دهند، گفت: میدان نظامی دست مبارزان غزه است و به رغم تمام امکانات اسرائیل، باز هم ابتکار عمل و میدان را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه، گفت: آن چه وظیفه ماست، این است که هر کس هرچقدر در توان دارد، از لحاظ مالی کمک کند و موضوع جانفشانی مبارزان و عظمت نبرد آنان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: کسانی که رسانه در اختیار دارند، روشنگری کنند و در نهایت دعا کنیم و از خداوند التماس کنیم که نابودی استکبار را رقم بزند.

امروز ابتکار عمل و میدان در دست «مبارزان فلسطینی» است

امروز ابتکار عمل و میدان در دست «مبارزان فلسطینی» است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ن. طاهری IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    اگر امام جمعه جدید با این روند که پیگیر وضعیت مساجد می باشد جلو برود امید می رود که تغییراتی را در حوزه های علمیه استان کرمانشاه هم بوجود خواهد آورد.