شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سنجان

حوزه/ امام جمعه سنجان استان مرکزی گفت: یهودیان با اندیشه‌های بی‌بنیان و موهوم، خود را قوم برگزیده خداوند می‌دانستند و از پذیرش نبوت حضرت عیسی(ع) و پیامبر اسلام(ص) امتناع می‌ورزیدند و با عناد و لجاجت، به صف‌آرایی در برابر پیامبر الهی مشغول می‌شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست تحلیلی _سیاسی به‌منظور حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور حجت الاسلام عبدالعظیم گلدوست امام جمعه شهرستان سنجان صبح امروز در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام گلدوست، با اشاره به آیه ۸۲ سوره مائده «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا ۖ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَیٰ ۚ ذَٰلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یَسْتَکْبِرُونَ»، بیان کرد: دشمنی یهود با مسلمانان، تاریخی و ریشه‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام به خوبی گواه این حقیقت است، زیرا در بسیاری از صحنه‌های نبرد ضد اسلامی، یهود به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم دخالت داشتند.

امام جمعه شهرستان سنجان تصریح کرد: یهودیان با اندیشه‌های بی‌بنیان و موهوم، خود را قوم برگزیده خداوند می‌دانستند و از پذیرش نبوت حضرت عیسی(ع) و پیامبر اسلام(ص) امتناع می‌ورزیدند و با عناد و لجاجت، به صف‌آرایی در برابر پیامبر الهی مشغول می‌شدند.

وی اظهار کرد: آنها اندیشه نژادپرستانه و ادعای بقا و اختصاص دین در آیین حضرت موسی(ع) را به کتاب مقدس خود نسبت می‌دادند.

حجت الاسلام گلدوست خاطرنشان کرد : یهود برای تأیید تفکر باطل خویش به قسمت‌هایی از عهد عتیق تمسک می‌جست، لذا ضروری است که کتاب عهد عتیق و وحیانی یا غیروحیانی بودن آن مورد بررسی قرار گیرد، تا روشن شود که اوّلا قوم یهود قوم برگزیده نیست، ثانیاً عهد عتیق که سند این اندیشه محسوب می‌شود، تحریف شده است.

یهودیان با اندیشه‌های بی‌اساس، خود را قوم برگزیده خداوند می‌دانند

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha