دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خمین

حوزه/ امام جمعه شهرستان خمین گفت: دامنه اعتقادات بسیار وسیع است اما در کتب ادعیه به اقل آن اکتفا می‌کنند، از دعا آنچه که باتوجه خوانده می‌شود برای فرد می‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز محفل انس با قرآن کریم با عنوان "غزه آیه مقاومت" با حضور حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی امام جمعه شهرستان خمین و جمعی از اساتید، فضلا و طلاب در مدرسه علمیه خواهران هاجر شهرستان خمین برگزار شد.

حجت الاسلام میرصادقی با تأکید بر اینکه نقش معارف را در دین داری و دین پژوهی باید جدی گرفت، اظهار داشت: مردم فقط به تلقینی که برای میت خوانده می‌شود اکتفا می‌کنند، والحشر حق و النشر حق، در حالی که معارف، حقیقت آخرتی و اصل انسان را تشکیل می‌دهد.

وی بر مطالعه احوالات خواجه نصیر الدین طوسی تأکید کرد و گفت: برای ارتباط با نسل جدید بهترین راه داشتن مهارت در تمام رشته‌های مختلف است مثلا فیض کاشانی در ۳۰۰ شاخه علم تخصص داشت.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: کسی که از دنیا می‌رود و یک کلمه لااله الالله بگوید اهل نجات خواهد بود، چرا که برهان به جانش نشسته و تصدیق می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دامنه اعتقادات بسیار وسیع است اما در کتب ادعیه به اقل آن اکتفا می‌کنند، از دعا آنچه که باتوجه خوانده می‌شود برای فرد می‌ماند.

این برنامه با هم خوانی سوره حشر هدیه به روح شهدای غزه پایان یافت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha