یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1115190
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
ی

حوزه / جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مردم باید به این باور برسند که ما می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم، گفت: باید فرهنگ گفتمان خودکفایی در محلات اسلامی بیش از  پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار مرتضی عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان عصر امروز به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان کاشان، در سرکشی و بازدید از قرارگاه محله اسلامی (محله عرب‌ها-ناجی آباد) و (محله بلوار کارگر) این شهرستان در جریان فعالیت‌های این محلات قرار گرفت.

سردار عمو مهدی در جمع مسئولان و اعضای قرارگاه‌های جهادی شهرستان کاشان، ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و قدردانی از زحمات شبانه روزی محلات اسلامی کاشان، اظهار داشت: مجاهدت‌های قرارگاه‌های جهادی در این شهرستان در خدمت رسانی مطلوب به محرومین و رفع مشکلات محلات، برهیچ کس پوشیده نیست.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان اینکه الگوی محلات اسلامی کاشان باید به محلات دیگر شهرهای کشور نیز تعمیم داده شود، گفت: کاشان اولین شهرستان استان اصفهان است که در راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی پیشقدم شده است.

سردار عمومهدی با بیان اینکه مردم باید به این باور برسند که ما می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم، یادآور شد: باید فرهنگ گفتمان خودکفایی در محلات اسلامی بیش از پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مسئولان قرارگاه محله اسلامی شهرستان کاشان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کردند.

انتهای پیام. /

«ما می‌توانیم» به باور عمومی تبدیل شود

«ما می‌توانیم» به باور عمومی تبدیل شود

«ما می‌توانیم» به باور عمومی تبدیل شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha