سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1115252
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
سفر آیت الله رئیسی به کردستان

حوزه/ استاندار کردستان از سفر هفته آینده رئیسی به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان امروز در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا در این جلسه با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به استان کردستان، عنوان کرد: بی شک سفر ریاست جمهوری به این خطه منشاء خیر و برکت برای کردستان خواهد بود که یکی از مهمترین این برکات افتتاح راه آهن همدان ـ سنندج و برخی پروژه‌های آبرسانی می‌باشد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امیدواریم دغدغه آبی استان کردستان در سفر ریاست جمهوری حل شود، افزود: طبق مصوبات انجام گرفته در سفر دوم رئیس جمهور به استان کردستان در حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات تکمیلی به کردستان اختصاص خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان عنوان کرد: ۱۳ آبان روز بزرگ مبارزه با استکبار جهانی و یادآور حماسه دانشجویان و دانش آموزان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نیز سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد.

استاندار کردستان در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین یادآور شد: اسرائیل به عنوان یک رژیم جنایت‌پیشه و کودک‌کش امروز دست به هر جنایتی علیه مسلمین می‌زند اما متاسفانه شاهدیم که رسانه‌های بیگانه و معاند حقایق را دگرگون نشان می دهند به نوعی که جای ظالم و مظلوم را عوض کرده‌اند.

استاندار کردستان افزود: با این وجود طبق وعده الهی نابودی رژیم منحوس اسرائیل نزدیک است و امیدواریم به این زودی شاهد این رویداد خجسته در جهان باشیم.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: باید برای از بین بردن اسرائیل غاصب و دفاع از مردم فلسطین جهان اسلام جدیت بیشتری از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha