دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد

حوزه/ امام جمعه عالیشهر تصریح کرد: امروز کشور به قله نزدیک شده و تا پیروزی راهی نمانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از دانش آموزان متوسطه اول و دوم مدرسه دخترانه سما شهر عالیشهر امروز با حجت الاسلام حمیدی نژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به دانش آموزان، مدیر و معاونان، در مورد اتفاقات اخیر در دنیا و جنایات اسرائیل بیان داشت: خداوند در طول تاریخ نشان داده که دشمنان اسلام قدرت و مکرشان باعث نابودیشان شده است و امروز هم در اتفاقات غزه و جنایات اسرائیل و معادلات اشتباه آنها در بمباران مردم بی گناه غزه موجب بیداری ملت های دنیا علیه اسرائیل و ضعف آنها مقابل جبهه مقاومت بیشتر شده است و به این صورت خداوند، کفار و دشمنان را توسط خودشان از بین خواهد برد.

امام جمعه عالیشهر به قدرت ایران اسلامی پرداخت و با اشاره به جمله مقام معظم رهبری بیان داشت: امروز کشور به قله نزدیک شده و تا پیروزی راهی نمانده است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد به دانش آموزان توصیه کرد: در راه خود ثابت قدم باشید همه با هم در یک گروه همفکر، برای رضای خدا مبلغ دین اسلام باشیم و شما دانش آموزان جهت ترویج عفاف و حجاب در بین دوستان خود تلاش کنید.

در ابتدای این دیدار دو نفر از دانش آموزان با شعر و دکلمه با موضوع امام زمان و همچنین محکومیت جنایات غزه انزجار خود را نسبت به اتفاقات اخیر ابراز کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha