دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید آرمان علی‌ وردی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم های مردمی بزرگداشت شهید آرمان علی‌وردی در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»، بیان کرد: شهدا شمع محفل بشریت اند؛ آری آنان که با رفتن شان به ما درس آزادگی و غیرت و شجاعت آموختند؛ آنان که مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: به روان پاک تمام شهدا از صدر اسلام تا دشت کربلا، دفاع مقدس، مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت درود می فرستیم؛ نام و یاد شهدای مدافع امنیت سال ١۴٠١ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده و رسواگر فتنه گران و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آنها است.

وی اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز و انقلابی تهران می رساند که مراسم مردمی بزرگداشت طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید آرمان علی‌وردی در تهران به شرح زیر برگزار خواهد شد.

١- مراسم اول: پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲، ساعت ١٨ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولی عصر(عج)

٢-مراسم دوم: جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲، ساعت ١۵ به نشانی شهرک اکباتان، خیابان ورزش، مقتل شهید

٣- مراسم سوم: جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) واقع در شهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از عموم مردم ولایت مدار تهران دعوت کرد به منظور ارج نهادن به مقام والای شهید علی‌وردی و تجدید میثاق با شهدای عزیز بالاخص شهدای مدافع امنیت در این مراسم‌ها حضور یابند.

هدیه به روح مطهر طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی عزیز صلوات

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha