شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار طلاب زهک

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی گفت: در حال حاضر جنگ فعلی، جنگ رسانه بوده و همانطور که مشاهده می‌کنید با قدرت رسانه، جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود، لذا نیاز است طلاب علاوه بر آمادگی برای پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی در بخش سیاسی هم بصیر بوده و هم بصیرت افزایی نمایند.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان امروز به‌همراه جمعی از معاونین با حضور در شهرستان زهک، با مدیر، اساتید و طلاب این شهرستان دیدار کردند.

در این جلسه مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: طلاب باید در کنار تحصیل و تهذیب، با مسائل سیاسی و تحلیل آنها آشنا و مطالعات و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند.

وی افزود: در حال حاضر جنگ فعلی، جنگ رسانه بوده و همانطور که مشاهده می‌کنید با قدرت رسانه جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود، لذا نیاز است طلاب علاوه بر آمادگی برای پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی در بخش سیاسی هم بصیر بوده و هم بصیرت افزایی نمایند.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: با مراجعه به تاریخ مشاهده می‌کنیم کسانی که در مقابل معصومین (ع) ایستادند و نافرمانی دستورات الهی را کردند، بخش قابل توجه‌ای از آنان به ظاهر مسلمان و جزء خواص دینی جامعه بودند که قدرت تحلیل سیاسی نداشته و تحت تأثیر شایعات قرار می‌گرفتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha