دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نرجس شکرزاده

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: برای مقابله با تبعات نامطلوب پدیده شکاف بین نسلی نیازمند پژوهش های عمیق و دقیق هستیم.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آسیب هایی که امروز نسل جدید ما را تهدید می کند، اظهار داشت: در دورانی که مراجعه به فضای مجازی و پاسخ گرفتن از این فضا ها رو به تزاید است نیازمند ایجاد ارتباط با نسل جدید می باشیم.

وی افزود: واقعیت آن است که ما امروز با یک شکاف بین نسلی روبرو هستیم که اگر برای آن فکری نکنیم نسل آینده زبان مشترکی با نسل برخاسته از انقلاب و دفاع مقدس نخواهد داشت.

این فعال فرهنگی و رسانه ای همچنین با تاکید بر تمرکز بر فعالیت های آموزشی، تبلیغی، ترویجی و پژوهشی اثرگذار در حوزه جوان و نوجوان گفت: پاسخگویی به سوالات نسل نو و نسل پیش رو می‌تواند وضعیت مناسب تری را پیش روی ما قرار دهد و در همین رابطه ما نیازمند برگزاری نشست ها و کرسی ها و رویدادهایی هستیم که رو در رو و چهره به چهره با این نسل به گفتگو بنشینیم و به سوالات ایشان پاسخ دهیم.

وی با اشاره به مزیت های این نوع ارتباط بیان داشت: در چنین فضایی فرد هم حس می کند که دیده شده است و هم اینکه به سوالش پاسخ داده می شود؛ همچنین احساس می کند به عنوان یک کنشگر و فعال، حضور مفید و موثری دارد.

شکرزاده افزود: این فرد هم پاسخ خود را گرفته و هم می تواند پیام رسانی باشد برای دیگران؛ چنین فردی چون در فضای حقیقی دیده شده است در فضای مجازی هم تبدیل به فعالی می شود که برای دیگران پاسخگوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha