یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرائت دعای ندبه در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون و مداحی سیدحسن علوی‌نژاد، از یکشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی و رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله اراکی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح زاده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۶ آبان تا جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام معصوم اسماعیلی و مداحی ابوالفضل محمدی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد شعبانی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسن صادقی، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدهادی فرزانه برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین گنجی و مداحی محمد جعفری، از یکشنبه تا سه‌شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام محمدصادق کفیل، عبدالله توانا و عباس نکونام، چهارشنبه با روایتگری شهدا توسط ناصر کریمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصابر جعفری و قرائت زیارت آل یاسین توسط حمید محمدی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون و مداحی سیدحسن علوی‌نژاد، از یکشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی و رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله اراکی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح زاده برگزار خواهد شد.

گفتنی است: پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای سید محسن بنی فاطمی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha