یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام راجی

حوزه/ رئیس اندیشکده سعداء با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با تبلیغ وارونه دشمنان با جهاد تبیین وارد صحنه شده و به روشنگری حقائق بپردازیم، گفت: حوزه انقلابی در قبال این وظیفه مهم، نقش مهمی داشته و حتما باید سراغ مسائلی برویم که بر روی زمین مانده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست صمیمی هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حجت الاسلام راجی، رئیس اندیشکده راهبردی سعدا در محل این اندیشکده در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام راجی در این نشست با اشاره به موقعیت حساس کنونی در قبال آزمون جهان اسلام در مقابله با هجوم اسرائیل غاصب به غزه و کشتار مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، بصیرت و تبیین را یک تکلیف دانست.

وی با اشاره به وظیفه مبلغان در قبال اسناد بین المللی و پاسخ به شبهات و جلوگیری از بزک نمودن خیانت های دوران پهلوی اظهار داشت: امام راحل، علامه امینی، آقا بزرگ تهرانی و سایر علما و بزرگان کتاب های بسیاری را در راستای رفع، درمان و جلوگیری از شبهات نوشتند؛ پس وظیفه ما نیز عدم سکوت است.

رئیس اندیشکده سعداء ابراز داشت: امروز تیم های تبلیغاتی استکبار در حال بزک نمودن غرب و طاغوت بوده و هوشیاری در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام راجی ارتباط با دانش آموزان را در این مقطع حساس، بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: امروز تبیین دستاوردهای نظام و دشمن شناسی از ضروریات بوده و ریشه کنی مشکلات باید برگرفته از راهکارهای مؤثر باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با تبلیغ وارونه دشمنان با جهاد تبیین وارد صحنه شده و به روشنگری حقائق بپردازیم، خاطرنشان ساخت: حوزه انقلابی در قبال این وظیفه مهم، نقش مهمی داشته و حتما باید سراغ مسائلی برویم که بر روی زمین مانده است.

رئیس اندیشکده سعداء با اشاره به مبانی مستحکم فقهی و اصولی رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: وظیفه ماست که منویات رهبر معظم انقلاب را به درستی برای سطوح گوناگون جامعه تبیین نموده و خیانت دشمنان را بیان کنیم؛ چراکه ایران اسلامی در حال رشد و تکامل قدرت است و سایر قدرت های جهان نیز این مسئله را پذیرفته اند.

حجت الاسلام راجی در پایان، حضور طلاب در آموزش و پرورش را حرکتی اثرگذار عنوان کرد و گفت: باید طرح های بنیادی و برنامه های بصیرتی برای معلمان و دانش آموزان داشت و این مسئله از ضروریات است.

نقش حوزه انقلابی در جهاد تبیین مهم است

در این نشست ، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز با اشاره به اساسنامه و ساختار مجمع نمایندگان طلاب، این مجمع را کانون بزرگ بصیرت افزایی، جهاد تبلیغ و جایگاهی با محتوای علمی و عملی در خدمت اسلام ناب دانست.

وی جهاد تبلیغ و تبیین را ابلاغی تکلیف آور از سوی رهبر معظم انقلاب برای روحانیت دانست.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، حجت الاسلام راجی را مرد میدان تبیین و عالمی فرهیخته در مرزبانی عقیدتی از فرهنگ اسلام ناب محمدی برشمرد و اظهار داشت: جنابعالی بحمدالله از رویش های حوزه های علمیه بوده و سهم بسزایی در بصیرت افزایی آحاد جامعه دارید و ان شاءالله شاهد حضور شما در جمع نخبگان و فرهیختگان مجمع نمایندگان طلاب باشیم.

گفتنی است در این نشست، حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی، نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز به بیان مطالب و نکات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha