جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور با توصیه به رعایت تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی به کاندیداها عنوان کرد: نامزدها باید از هم اکنون تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی، قانون مداری و مردم‌داری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی امروز در نشست با جمعی از مسئولان این بخش با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با توجه به ثبت نام نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز روند احراز و تایید صلاحیت ها، کاندیداها توجه داشته باشند نتیجه اعلامی از شورای محترم نگهبان هرچه که باشد به قانون احترام بگذارند و سعه صدر داشته و با رعایت تقوای انتخاباتی دین خود را به مردم عزیز ادا کنند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم از تبلیغات زود هنگام پرهیز کنند گفت: مردم فهیم و با بصیرت ما متوجه قانون گریزی ها هستند. قانون گذار آینده باید اکنون پایبند به قانون باشد.

امام جمعه بخش کاکی کاندیداها را به مراقبت در تبلیغات توصیه کرد و ابراز داشت: نامزدهای انتخابات برای تبلیغات و دیگر امور انتخاباتی خود از بیت المال استفاده نکنند و اگر از مال شخصی خود استفاده می کنند مراقب باشند اصراف نشود.

حجت الاسلام حسین پور با توصیه به رعایت تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی به کاندیداها عنوان کرد: نامزدها باید از هم اکنون تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی، قانون مداری و مردم داری داشته باشند.

امام جمعه بخش کاکی ابراز امیدواری کرد: اگر کسی تأیید یا انتخاب می‌شود تا آخرین حضورش در عرصه انتخابات و نمایندگی یک رنگ باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha