دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ تولیت حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز از راه اندازی «خانه تشکل های مردمی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خادمان موکب جامع متمم که در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه مشارکت همه مردم در جهت پیشرفت و سازندگی نیاز روز کشور است، اظهار کرد: دستیابی به اهداف انقلاب و سندهای بالادستی نظام تنها در صورتی ممکن است که نیروهای مردمی وارد عرصه تاثیرگذاری جامعه شوند.

وی افزود: همه دستگاه ها و نهادها تدابیر لازم برای ورود ظرفیت های مردم را به اداره امور کشور در دستور کار داشته باشند و تسهیل‌گری های لازم برای حمایت از گروه های مردمی را با جدیت دنبال کنند.

تولیت حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) با بیان اینکه رسالت حرم به عنوان «قطب فرهنگی» ایجاب می کند تا حمایت از گروه های مردمی فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار داشته باشد تصریح کرد: تصمیم به راه اندازی «خانه تشکل های مردمی» باعث پیوند ظرفیت عظیم حرم مطهر با توان گروه های فعال مردمی می گردد و این حمایت و همکاری برکات فراوانی برای گروه ها، مردم و شهر شیراز به همراه دارد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: گروه های مردمی با حضور در «خانه تشکل های مردمی» ضمن استفاده از ظرفیت های حرم، با یکدیگر آشنا شده و ارتباط برقرار می کنند و این تعامل و تضارب باعث توانمندتر شدن آنها در پرداختن به امور مهم و مورد نیاز فرهنگی و اجتماعی شهر شیراز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری همچنین از دستگاه های متولی خواست تا نگاه ویژه ای به حمایت از تشکل های مردمی داشته باشند و از توان مردم برای انجام بهتر ماموریت های خود و کمک به رفع مشکلات جامعه بهره گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha