یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1116281
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله جرجانی در مشهد

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان گفت: نباید نسبت به مباحث تبلیغی غفلت ورزید؛ چراکه امروز روزی است که دزدان عقیده علیه فرهنگ دین و اهل بیت نقشه ها کشیده اند؛ پس بدانیم صاحب حوزه از ما طلبه ها برای رساندن پیام الهی توقع دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالرحیم جرجانی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، تبلیغ و خطابه از اصلی ترین رسالت های حوزویان در کنار درس و بحث های طلبگی عنوان کرد و گفت: مبلغان تالی تلو روش و سیره پیامبران الهی هستند و امروز باید به ندای رهبر معظم انقلاب در باب تبلیغ لبیک گفت.

وی توفیق روحانیون و طالبان علم را مدیون تقوا پیشگی و طهارت باطنی دانست و اظهار داشت: هر اندازه تقوا در زندگی ما تقویت شود، به همان اندازه موفق خواهیم شد.

استاد حوزه علمیه خراسان خطاب به نمایندگان طلاب و فضلا ابراز داشت: نباید نسبت به مباحث تبلیغی غفلت ورزید؛ چراکه امروز روزی است که دزدان عقیده علیه فرهنگ دین و اهل بیت نقشه ها کشیده اند؛ پس بدانیم صاحب حوزه از ما طلبه ها برای رساندن پیام الهی توقع دارد.

توصیه‌های تبلیغی استاد حوزه علمیه خراسان

حجت الاسلام والمسلمین جرجانی با اشاره به موفقیت های چشمگیر به برکت انقلاب اسلامی، بشارت جهانی در فرهنگ انتظار را با تبلیغ فرهنگسازی برای درک ظهور، وظیفه فرد فرد ما دانست و خاطرنشان ساخت: توفیق نوشتن چند کتاب در موضوع مهدویت و انتظار نصیب بنده شده که برگرفته از امداد الهی و الطاف خاندان رسالت است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار صمیمی، رئیس مجمع نمایندگان طلاب، گزارشی از نقش این مجمع و فعالیت های آن ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha