سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/رئیس جامعه مدرسین تأکید کرد: به ملت فلسطین می گوییم امروز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند و حتی مسیحیت هم در کنار شما هستند و صفی واحد در برابر رژیم اشغالگر تشکیل شده است و اشغالگران این آرزو را به گور خواهند برد و ما شاهد عزت و عظمت امت اسلامی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در وبینار «غزه مظلوم مقتدر» ضمن تسلیت مصیبت نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: حادثه ای که این روزها در سرزمین های اشغالی اتفاق می افند بی سابقه نیست. هرکس رژیم کودک کش اسرائیل را بشناسد، می داند که کارنامه ننگین این رژیم در آن جز قتل و خیانت و اشغال سرزمین مردم مظلوم فلسطین دیده نمی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی حرکتی بسیار بزرگ و غافلگیرکننده برای دشمن بود. این رژیم بر این باور بود که فلسطینیان نمی‌توانند کوچکترین تعرضی به تل آویو و شهرهای دیگر داشته باشند. اما به مدد الهی توانستند سرویس های امنیتی و توان نظامی آنها را از کار بیندازند و آنها را در شوک عظیمی فرو بردند.

رئیس جامعه مدرسین تأکید کرد: به ملت فلسطین می گوییم امروز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند و حتی مسیحیت هم در کنار شما هستند و صفی واحد در برابر رژیم اشغالگر تشکیل شده است و اشغالگران این آرزو را به گور خواهند برد و ما شاهد عزت و عظمت امت اسلامی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    __ بسمه تعالی __ من ،سخنگوی دولت مفلوک اسرائیل ، نا چار شده ام که به ذلت و پستی خودمان اعتراف کنم ، چون دیگر اعتراف هم نکنیم همه ی هوشیاران عالم از این امر باخبرشده اند، لذا می گویم : افتاده ایم به باتلاق بیرون شدن چه سخت است _ ارباب که بی شعور است زیادتر از ما لخت است __ هر دو ز فهم دوریم ، از چشم عقل کوریم __ درماندگان و بدبخت ، عاجز تران زموریم __ جفتک زدیم زیادی ، اما نکرد یادی __ هیچ عاقلی بنیکی از ما ،کنیم شادی __ نا چار کنون بذلّت باید شویم غرقه _ در باتلاقی که بینی چون بوده ایم ارقه __