دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی افتخار آفرینی مدال آوران شایسته لرستانی در رقابتهای بازیهای پارا آسیایی هانگژو کشور چین پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی افتخار آفرینی مدال آوران شایسته لرستانی در رقابتهای بازیهای پارا آسیایی هانگژو کشور چین پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یکی از عرصه‌های نشان دهنده سربلندی و موفقیت یک ملت در میان باقی ملت‌ها، زمانی است که ورزشکارانش با رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی پس از طی مسیر سخت و دشوار بر قله‌های افتخار و سکوهای قهرمانی می‌ایستند، و پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز در می‌آورند، و سرودش را به گوش جهانیان می‌رسانند.

پرچم و سرود ملی، نشان افتخار، استقلال و عظمت، هویت ملی، عدالت، صلح و آزادی، سربلندی و سرافرازی یک کشور است.

به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نواختن سرود پر افتخار ملی، در عرصه های بین المللی و جهانی، که تداعی گر نام اسلام سرافراز و ایران عزیز و یاد امام راحل عظیم الشأن، و شهدای والامقام و استقلال و آزادی است، به وسیله ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در مسابقات پارا آسیایی هانگژو چین و توسط ده نفر از ورزشکاران لرستانی با کسب سه مدال طلا، شش نقره و یک برنز، افتخار آفرینی ماندگاری برای این ورزشکاران و کشور، و برگ زرینی برای تاریخ ورزش درخشان استان لرستان و حاکی از همت عالی و اعتماد به نفس این عزیزان است.

لذا شایسته است که تجلیلی در شأن این ورزشکاران از سوی عموم مردم و دستگاه‌های دولتی مانند استانداری و سازمان ورزش و جوانان، و غیر دولتی مانند صنایع و کارخانه‌ها انجام پذیرد، و همچون دیگر استان‌ها از این ورزشکاران و کلیه ورزشکاران مدال آور استان لرستان، حمایت و تقدیر به عمل آید، که این خود یک سرمایه گذاری است و نتایج مفید و سودمند آن چندین برابر خواهد بود.

اینجانب این افتخارآفرینی را به مربیان و ورزشکاران غیرتمند و سختکوش و خانواده محترم آنان و جامعه ورزشی استان و کلیه هم استانی‌ها تبریک عرض نموده، و استمرار موفقیت همه ورزشکاران، همراه با پایبندی به روحیه جوانمردی و اخلاق اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

«سید احمد رضا شاهرخی»
۱۰ آبان ۱۴۰۲ برابر با ۱۶ ربیع الثانی ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha