دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زمانی که کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت، صدام فرمانده میدانی بوده و بسیاری از کشورها نیز از او حمایت می‌کردند، گفت: هدف آن‌ها از جنگ، از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در مراسم انس و الفت وابستگان سپاه که در محل سالن نور این نهاد برگزار شد، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و مقایسه آن با دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: این مهم مجاهدت یادگاران دوران دفاع مقدس را به طور کامل مشخص می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه زمانی که کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت، صدام فرمانده میدانی بوده و بسیاری از کشورها نیز از او حمایت می‌کردند، تصریح کرد: هدف آن‌ها از جنگ، از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار کرمی یادآور شد: رهبری‌های مدبرانه امام خمینی(ره) و مجاهدت ملت ایران سبب شد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و ملت ایران از این جنگ سربلند بیرون آمد.

وی ضمن اظهار تأسف از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: حقوق مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و این رژیم در مدت مذکور وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه این مردم مرتکب شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: طی دهه‌ها اشغال فلسطین، رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه فلسطینیان فروگذار نکرده و فهرست بلند بالایی از جنایات اشغالگران نظیر کشتاران هزار کودک و زن، بمباران بیمارستان و مدارس در این بین وجود دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین، یادآور شد: مطابق فرموده مقام معظم رهبری، حمایت از فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha